ST20 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei, Noen som vet om dette er et skikkelig program eller om dette er en av disse svindlerne som sprer ads for så å anbefale deg å kjøpe dette programmet for å bli kvitt popupsene og annet virus? -ST Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg har samme problem! Er det noen som kan hjelpe? Eneste jeg har funnet er dette: http://forums.techguy.org/security/452667-...ware-quake.html Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Dette programmet dere sikter til? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ja, men det har en trojaner som gjør at vi blir tvunget til å installere det programmet. Det er trojaneren som er vanskelig å bli kvitt... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Noen burde se å få flyttet den gamle regelen om ikke å ta i mot godteri fra fremmede, over på internett. En fyr du aldri har sett før stopper deg på gaten, gir deg en pakke du ikke får lov å åpne og ber deg ta den med hjem fordi "du bare må ha den"...hva gjør du? Avinstaller programmet, scan med housecall og post en hijackthislogg (sig). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Vel, det er ikke jeg som har fått dette viruset. Har ikke hatt virus på maskinen min siden 2003. Dette er min kompis sin far sin pc som er blitt voldtatt av en tolvåring og IE6. Ingen bra kombinasjon! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg