Evil-Duck Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 På g15 tastaturet ligger det det 2 USB porter når jeg prøver å koble noe til dem får jeg opp: -navnet på enheten jeg koblet til- er koblet til en hub som ikke er kraftig nok til å støtte den . Noen som vet hvordan en skal løse det problemet Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det er sikkert pga USB portene på tastaturet er USB 1.1 dermed tregere enn USB 2.0 som du sikkert har bakpå maskinen din. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Det er sikkert pga USB portene på tastaturet er USB 1.1 dermed tregere enn USB 2.0 som du sikkert har bakpå maskinen din. 5922817[/snapback] noen fix på dette ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nei, uten å modde tastaturet så tror jeg nok ikke det. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 det var litt merkelig da for det er da nesten et helt nytt tastatur Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 USB-huber funker fint så lenge du ikke kobler til noe som suger mye strøm eller krever stor overføringshastighet da du må dele linja på flere... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 USB-huber funker fint så lenge du ikke kobler til noe som suger mye strøm eller krever stor overføringshastighet da du må dele linja på flere... 5923637[/snapback] Har prøvd å koble til en Webcam, mus , digitar-kamera og flash stick og ingenting funket Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 rart jeg har ikke det problemet. Jeg har kobla G5 mus inni den høyre usb porten og ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå