Sheriff_buford Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) *Flyttet til 'skjermer'* Endret 21. april 2006 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Tror nok skjermen din som sliter. har en 967df selv med samme problem, dukka opp etter et uhell med bryteren på strømforsyninga (tror skjermen fikk seg en karamell). Har ikke funnet noen løsning på dette selv. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Var det eg fryktet, men litt rart at alt virker bra når eg spiller. Og en annen ting...på denne skjermen kan eg stille lystyrken med nåke som heter MAGICBRIGHT. Der kan en stille mellom -Text - Internet - Entertain. Der Text er mørkest og Entertain er lysest. Når eg stiller den på det lyseste er det nesten umulig og lese hva som står på skjermen. Men om eg velger det mørkeste stille (Text) blir det bedre, men ikke helt bra. Men det er fortsatt bare på mitten av skjermen det er verst....rart Edit: Ingen som har noen gode forslag om hva som kan skape dette problemet? Det er en CRT skjerm Endret 17. april 2006 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå