Gå til innhold

Windows nekter meg å spille av musikk

Anbefalte innlegg

Har nå mottat noen sanger fra en venn, men når jeg prøver å åpne dem igjennom msn messenger, så får jeg beskjed om at filen er skadelig, og derfor kan ikke kjøres. Når jeg leter i mappen den skulle ha blitt lagret til, så ligger den ikke der. Noen som vet hvordan jeg kan få spilt av denne musikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er blokkeringen i msn som er litt buggete og blokkerer mer en den skal..

Tror A-Patch fjærner blokkeringa

Hvis du ikke vil bruke A-Patch så kan du be dem som sender filene om å pakke dem ned i zip, rar eller ace, eller bare endre filnavnet til .txt og så bare endrer du til .mp3 igjen når fila er mottatt..

:thumbup:

Lenke til kommentar

Det er DEP som blokker tilgang til filen og filen blir automatisk slettet.når du har lastet ned en mp3 sang eller lignende så ikke åpn filen gjennom linken i msn når filnedlastingen er ferdig..kjør i gang windows media player eller winamp og finn filen gjennom en av de media playerene..

Lenke til kommentar

Det som er, det er at når du får f.eks en sang i dette tilfellet blir den jo lagt i Mine Motatte filer elns. Og når du trykker i msn at den skal åpne fila blir fila sletta HELT fra maskina. Det du må gjøre det er å gå dirrekte til mine..... mappa og åpne der IKKE åpne fra msn. Da blir den bare sletta igjen.

Lenke til kommentar

Har intrykk av at det blir slette før det i det hele tatt rekker å havne på harddisken.

Mulig jeg tar feil men man kan jo aldri være helt sikker.

Kan man gå direkte og hente filen på disken så sier det jo litt om hvor sikker denne spærra er. :nei:

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...