ThaMezzy Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Som topic sier: "Finnes det SLI Ready GPU kjølere?" Jeg tenker på om det fins GPU kjølere som kan brukes i SLI. At de ikke kræsjer med hverandre eller noe sånt. Takker for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Er det noe market for det da.. hvor mange er det som egentlig bruker SLI og Cross-greia. Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 You tell me. Jeg bare spør, siden jeg skal kjøre SLI og da er dette greit å vite. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvordan skal kjølerne "krasje"?? Er det avstand du tenker på? Om det er avstand så er det mest opp til hovedkortets avstand mellom pci-e slottene som bestemmer om kjøleren passer. Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Jeg tenkte på avstandene ja. Det jeg mente. Det øverste kortets kjøler kan jo støte borti det nederste kortets overflate. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det er sjeldent noe å bekymre seg for. Tror eneste SLI kortet jeg har sett med lignende problemer var at produsenten av en eller annen rar grunn satt et PCI spor mellom pci-e portene (som da selvsagt ikke kunne brukes når man kjører SLI).. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvilke kort er det snakk om ? Her har du en kjøler til Nvidia sin 7800 serie(passer sikkert også 7900 serien, men det stod ikke noe om det). Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er ikke den nye zalman vf900cu utviklet for å kunne fungere i sli-systemer. Er jo veldig tynn da. Bygger 3 cm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå