fakefox Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vifta til skjermkortet mitt har bynt å lage noen forferdelige ulyder så jeg har tenkt å investere i ny vifte. Kortet ser slik ut: Jeg ville bare forsikre meg om at denne viften fra Microplex passer på kortet: Det står på siden at den skal gjøre det men jeg synes den ser så mye større ut enn orginalviften. Hvis ikke er det mulig å feste en slik vifte på kortet? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Hadde gått for silencer kjølaren og, ja den passar. Endret 14. april 2006 av Elensar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Silencer kjøleren skal egentlig passe ja, men med litt modding så får du den lille vifta til å passe Vifta på mitt 9600xt er også gåent, og skal montere en liten vanlig vifte der snart Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ser ikke ut som den lille vifta blåser så veldig, men det er da heller ikke mange watt de der kortene utvikler da så Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ser ikke ut som den lille vifta blåser så veldig, men det er da heller ikke mange watt de der kortene utvikler da så 5923172[/snapback] Nope.. "Vaska" mitt kort for en god stund sia og glemte å plugge tilbake viftekontakten så kortet kjørte i 2 dager med vifta av før jeg merka noe og kortet lever enda men hadde veldig mye kabinettvifter da. Tror ikke PRO utvikler så mye mere varme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå