Gå til innhold

Denne fyren cheata som F, og jeg har demo.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[flamebait]

Jeg trodde alle de gode CS spillerene hadde gått over til SoF2?

[/flamebait]

SoF2 har nå PunkBuster integrert, og jeg må innrømme at jeg synes SoF2 er mye morsommere enn CS var. Selvfølgelig er det mange flotte sider ved CS, men jeg synes faktisk at gameplay på SoF2 er bedre.

Brgds - Fuz

Cheats are for losers.

Cheaters fake orgasm while masturbating.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-01 10:15, skrev evil_snowman:

denne karen her aimboter som pokker, han heter [DB]El_PoLLa...

Er ikke helt overbevist av den demoen, ok han er ikke bare uheldig, men avogtil har man bra dager, spesielt hvis man er god med scout :smile:. Det våpnet er jo suverent på en mot en med litt avstander, og du hopper veldig mye (eller han som spiler) er jo veldig enkelt å spå hvor hodet ditt er om kort tid nåt du er i lufta.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei.. selv har jeg spillt cs i over 2 12 år, og har egentlig aldrig hatt problemer med at folk cheater.. Selvfølgelig har jeg opplevd mange idioter som cheater dagen lang.. Men who cares anyways? De fleste cheater så opplagt at folk reagerer, og egentlig gir ****.. Er ingenting å hisse seg opp over.. selv om han har 24-0 i score får han ingen respekt av noen andre.. Folk synes bare han er en dritt, og etter 10-15 minutter har hande somoftest blitt kickbanna av admin.. Men har spillt på rimelig seriøse servere.. Litt på hamster, men liker den ikke.. der jeg har sett mest cheating, og spillernivået er rett å slett lavt.. Selv spiller jeg ikke cs for tida da jeg flyttet for en mnd og har enda ikke fått internettet tilbake.. men det kommer iløpet av helga.. og DA skal det rulle hoder igjen da! :=)

MvH.

Beret

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-10-02 00:04, skrev ATWindsor:

Quote:

Den 2002-10-01 10:15, skrev evil_snowman:

denne karen her aimboter som pokker, han heter [DB]El_PoLLa...

Er ikke helt overbevist av den demoen, ok han er ikke bare uheldig, men avogtil har man bra dager, spesielt hvis man er god med scout :smile:. Det våpnet er jo suverent på en mot en med litt avstander, og du hopper veldig mye (eller han som spiler) er jo veldig enkelt å spå hvor hodet ditt er om kort tid nåt du er i lufta.

AtW

Helt enig El_PoLLa er faktisk veldig god. Synd han ikke brukte awp også. For er det noe han kan så er det awp. Nei han cheater 110% ikke. Bare aksepter at noen er sinnsyke gode men ikke alle har rent mel i posen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...