Gå til innhold

Denne fyren cheata som F, og jeg har demo.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grusomt irriterende med folk som cheater. I cs 1.4 kunne man skyte hodet til en som var på laget ditt og sikte hoppa litteranne (uten at fyren tok skade hvis ff var av). Jeg drev og plaga en fyr som cheata, sprang rundt og konstant dreiv og skøyt han i hodet.. endelig ble han lei og ble stående AFK. Jeg skifta til andre laget og begynte og spille. Etter en stund var jeg innom spawn til det motsatte laget og der stod han da enda.

Hva skjer? Joda, fyren har auto-shoot oxo, selv om han ikke er ved keyboardet så snur spilleren seg og skyter meg i hodet..... da var det like før jeg klikka mentalt :smile:

Hamster.no - er ikke det en internett-kafe?

Du burde kanskje snakke med dem og få han banna?

<C:>Dos

<C:>Dosrun

<C:>Run Dos Run !!

------------------

How far can too far go?

[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-09-30 11:46 ]

Lenke til kommentar

Dere har trodd at CS er cheat-fritt med HLGUARD? Jeg ser DAGLIG cheatere på public. Bare for å teste sikkerheten, lastet jeg i dag ned Flautz Wallhack&Aimbot, altså jeg hadde 34-0 etter 6 runder. Det er dritt lamt, ser mellom alt av vegger og sikte går på huet ved et lite musetrykk! :sad: Jeg pleier vanligvis å ha 30-15 eller noe i den dur. En n00b blir elite, elite blir uoverkommelig. Jeg fjerna såklart møkka etter "testen".

Hvor var HLGUARD? Ikke vet jeg, jeg ble authenticated ihvertfall.

Lenke til kommentar

de gjør det. I 1.5 ble det klar gjort for disse security module greiene, og etterhvert i 1.6 blir det ei verdensomspennende cheat-liste. Alle serverene blir automatisk oppdatert med de modulene og målet er at det skal gå max 24 timer etter at en ny cheat er sluppet så skal det finnes oppdaterte moduler..

Det blir ihvertfall gjort noe med det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-30 16:26, skrev Erling E.:

Ikke irriter dere over slikt! :smile:

Det er vanskelig å la være. Særlig når man ruler selv, men blir headshota gang på gang på gang på avstander som motstrider alle fysiske lover.

</overdrivelse>

Nei, juksepaver er noe av det mest irriterende på inet. Toppostere er nesten like ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...