sfenne Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg spilte på Hamster.no public server. Serveren er utstyrt med HLGuard. Dette er faktisk første gangen jeg har sett andre cheate etter Counter-Strike 1.4. http://home.no.net/sfenne/cheat.rar - 2.38 MB Zip ut med winrar, legg fila i cstrike/ skriv "playdemo cheat" i console. Han hadde speedbot, wallhack og aimbot =) Ganske morsomt å se på :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 LOL, så elendig score med speed- og wallhack, da er du ikke mye god nei. Nesten så man synes han må få lov å bruke slike hacks for å rette opp for handicapet sitt =) Prøvde ikke akkurat å skjule det heller. Så ikke hele demoen, tok du wonID'en på fyren? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 grusomt irriterende med folk som cheater. I cs 1.4 kunne man skyte hodet til en som var på laget ditt og sikte hoppa litteranne (uten at fyren tok skade hvis ff var av). Jeg drev og plaga en fyr som cheata, sprang rundt og konstant dreiv og skøyt han i hodet.. endelig ble han lei og ble stående AFK. Jeg skifta til andre laget og begynte og spille. Etter en stund var jeg innom spawn til det motsatte laget og der stod han da enda. Hva skjer? Joda, fyren har auto-shoot oxo, selv om han ikke er ved keyboardet så snur spilleren seg og skyter meg i hodet..... da var det like før jeg klikka mentalt :smile: Hamster.no - er ikke det en internett-kafe? Du burde kanskje snakke med dem og få han banna? _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-09-30 11:46 ] Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Få han banna? Hele serveren er full av cheatere. Denne cheaten går forbi nyeste anticheat teknologi. Tro meg. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Dere har trodd at CS er cheat-fritt med HLGUARD? Jeg ser DAGLIG cheatere på public. Bare for å teste sikkerheten, lastet jeg i dag ned Flautz Wallhack&Aimbot, altså jeg hadde 34-0 etter 6 runder. Det er dritt lamt, ser mellom alt av vegger og sikte går på huet ved et lite musetrykk! :sad: Jeg pleier vanligvis å ha 30-15 eller noe i den dur. En n00b blir elite, elite blir uoverkommelig. Jeg fjerna såklart møkka etter "testen". Hvor var HLGUARD? Ikke vet jeg, jeg ble authenticated ihvertfall. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 for noe forpult DRITT !!!! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Ooh baby I love your way. Everyday, yeah yeah. Ooooh baby I love your way, everyday, yeah yeah. Tralalala.. Ikke irriter dere over slikt! :smile: Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 ja, nå ble alt bedre ja Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hl-guard har aldri stoppa ogc.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Håper det kommer en mer seriøs utgave av CS etterhvert da, hvor de bl.a. tar dette med juksing litt mer på alvor... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 de gjør det. I 1.5 ble det klar gjort for disse security module greiene, og etterhvert i 1.6 blir det ei verdensomspennende cheat-liste. Alle serverene blir automatisk oppdatert med de modulene og målet er at det skal gå max 24 timer etter at en ny cheat er sluppet så skal det finnes oppdaterte moduler.. Det blir ihvertfall gjort noe med det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Men tok jo ikke mange dagene etter 1.5 før det blei sleppi en ogc cheat-driiit! : Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 finnes bare ein løsning å slette CS og finne seg eit kvinnfolk Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Denne! tråden skjønte jeg ikke en dritt av ... :razz: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 18:37, skrev aurstad:og etterhvert i 1.6 blir det ei verdensomspennende cheat-liste dette gleder jeg meg til. samc er bra, men hvis valve overtar det de drev med (gedigen cheat-liste), så blir det definitivt bra. :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvordan ser man denne type filer da? Er litt dum jeg Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 denne karen her aimboter som pokker, han heter [DB]El_PoLLa... http://www.home.no/evilsnowman/el_pollascout.dem Lenke til kommentar
smurph1 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 C H E A T S E R G A Y ! ! ! (c= Lenke til kommentar
Gulbil Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Nå har ikke jeg spilt noe cs (kanskje 5 min totalt) men ut fra det jeg hører om all cheatinga og sånt, er det like ille å spille CS på nett som å spille Diablo 1 på BN ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 16:26, skrev Erling E.:Ikke irriter dere over slikt! :smile: Det er vanskelig å la være. Særlig når man ruler selv, men blir headshota gang på gang på gang på avstander som motstrider alle fysiske lover. </overdrivelse> Nei, juksepaver er noe av det mest irriterende på inet. Toppostere er nesten like ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå