Jaybird Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Hallo! Jeg har et In-Win S564 Midi Tower kabinett, og har tenkt å bestille ASRock 939SLI32-eSATA2 hovedkort og AMD Athlon 64 X2 4200+ CPU og lurer på hva slags kjøling som er smart til dette.? Takk Endret 14. april 2006 av Jaybird Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kjøper du en av disse vil dem iallefall passe;) Men jeg ville sett på kjølerene fra andre side og utover. Da vet du det er god kjøling. "Ninja" er et veldig godt valg, ville tatt en titt på denne Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Kjøper du en av disse vil dem iallefall passe;) Men jeg ville sett på kjølerene fra andre side og utover. Da vet du det er god kjøling. "Ninja" er et veldig godt valg, ville tatt en titt på denne 5923120[/snapback] Hva mener du med "andre side og utover"? Må du ha noe ekstra utstyr for å montere på en t.d papst vifte? Jeg lurer òg på om det er smart å ha noe anna kjøling i kabinettet..? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Side nr 2 og utover. Dvs over 250 kr for kjøleren. Og nei. På "Ninja" kan du velge akkuratt hvilken som helst vifte, feste kommer med. De fleste andre vifter kan du ikke bytte vifte på (Derfor heller ikke velge lydnivået) Hvis du har vifter i kabinettet, kan du mest sannsynlig kjøre "Ninja" uten vifte. (Spørs litt på rom temp, kvalitet på viftene og mengde) Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Side nr 2 og utover. Dvs over 250 kr for kjøleren. Og nei. På "Ninja" kan du velge akkuratt hvilken som helst vifte, feste kommer med. De fleste andre vifter kan du ikke bytte vifte på (Derfor heller ikke velge lydnivået) Hvis du har vifter i kabinettet, kan du mest sannsynlig kjøre "Ninja" uten vifte. (Spørs litt på rom temp, kvalitet på viftene og mengde) 5923751[/snapback] Er "Ninja" og "Papst" vifte en bra kombinasjon? Endret 15. april 2006 av Jaybird Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Side nr 2 og utover. Dvs over 250 kr for kjøleren. Og nei. På "Ninja" kan du velge akkuratt hvilken som helst vifte, feste kommer med. De fleste andre vifter kan du ikke bytte vifte på (Derfor heller ikke velge lydnivået) Hvis du har vifter i kabinettet, kan du mest sannsynlig kjøre "Ninja" uten vifte. (Spørs litt på rom temp, kvalitet på viftene og mengde) 5923751[/snapback] Er "Ninja" og "Papst" vifte en bra kombinasjon? 5924026[/snapback] Ja, det vil jeg si at der. Jeg har selv Ninja'en med en SilenX 14dB vifte på, og får veldig gode målinger Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) hei. kan man ha en 120mm vifte på ninjaen? leste nettop at med kan det.. Endret 18. april 2006 av Bowman Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hei. kan man ha en 120mm vifte på ninjaen? leste nettop at med kan det.. 5942792[/snapback] Flink gutt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå