Gå til innhold

Trenger tips til kabinett og CPU kjøling!

Jaybird

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøper du en av disse vil dem iallefall passe;)

Men jeg ville sett på kjølerene fra andre side og utover. Da vet du det er god kjøling. "Ninja" er et veldig godt valg, ville tatt en titt på denne ;)

5923120[/snapback]

Hva mener du med "andre side og utover"? Må du ha noe ekstra utstyr for å montere på en t.d papst vifte?

Jeg lurer òg på om det er smart å ha noe anna kjøling i kabinettet..?

Lenke til kommentar

Side nr 2 og utover. Dvs over 250 kr for kjøleren. Og nei. På "Ninja" kan du velge akkuratt hvilken som helst vifte, feste kommer med. De fleste andre vifter kan du ikke bytte vifte på (Derfor heller ikke velge lydnivået)

Hvis du har vifter i kabinettet, kan du mest sannsynlig kjøre "Ninja" uten vifte. (Spørs litt på rom temp, kvalitet på viftene og mengde)

Lenke til kommentar
Side nr 2 og utover. Dvs over 250 kr for kjøleren. Og nei. På "Ninja" kan du velge akkuratt hvilken som helst vifte, feste kommer med. De fleste andre vifter kan du ikke bytte vifte på (Derfor heller ikke velge lydnivået)

Hvis du har vifter i kabinettet, kan du mest sannsynlig kjøre "Ninja" uten vifte. (Spørs litt på rom temp, kvalitet på viftene og mengde)

5923751[/snapback]

Er "Ninja" og "Papst" vifte en bra kombinasjon?

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar

5923751[/snapback]

Er "Ninja" og "Papst" vifte en bra kombinasjon?

5924026[/snapback]

Ja, det vil jeg si at der. Jeg har selv Ninja'en med en SilenX 14dB vifte på, og får veldig gode målinger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...