Gal_ape Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Problemet er den at jeg ikke får bildene over fra kameraet til datamaskinen. Når jeg plugger i kameraet til kabelen så kommer feilmeldingen "Strømsvingning på hubport, En usb enhet har oversteger strømgrensen på hubporten. Klikk denne meldingen for å løse problemet." jeg har ikke heilt peiling på hva jeg kan gjøre for å fixe denne strømsvningen noen råd eller erfaringer? p.s Når jeg trykker på meldingen kommer dette opp : jeg trykker på tilbakestill og vinduet forsvinner. Men når jeg igjen prøver å få bilder inn fra kameraet kommer samme feilmelding opp... Kanskje verdt å nevne at meldingen om strømsvinging kommer opp bare jeg kobler til kameraet, uten å skru det på først :S Alt av tips og antagelser mottas med stor glede Endret 14. april 2006 av Thappaz Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Kanskje kameraet lader via USB porten hvis det er avslått? Tviler på det men... uansett, kjøp deg en minnekort leser til 149 kr, så har du løst problemet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 hvor får jeg kjøpt en slik minnekorleser? Clas Olson? Jernia? nei vent.. kanskje fotobutikken nede i byen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå