SRT-10 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 hei, jeg tenkte å kjøpe en ny mobil... lurte på den derre W800i, bra minne, stor skjerm, bra kamera, blutooth, infrarød.... men er d noen som har noe å klage på den? er den bra sånn teknisk lissm? kjipt å kjøpe ny mobil så blir den ødlagt me en gang, skjedde me k700i'en min... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Ja det er kjempe kjipt når mn kjøper telefon som blir ødelagt for lissm.. Nå skal det sies at w800 er lissm en grei telefon, men den er ikke så avansert. Den har meget liten skjerm, men har et kamera som er ganske bra til mobil å være lissm. Om du skjønne hva jeg mener lissm!!!!!!!!1111 Men om du klarte å ødlegge k700 sånn type kjempe fort lissm, så kan jo det skje med en w800 også Ellers kan du skjekke prisguiden lissm, se på spesifikasjonene til telefon, lese tester. Den har grei minne, liten skjerm, okei kamera, blueetooh og infrarød er på plass. Passer deg sikkert godt som er litt ung og opptatt av sånt lissm. EDIT: Ja jeg har drokket littegra, det er påske SKÅL Endret 15. april 2006 av Neppe Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ingenting å utsette på en W800i, men joysticken kan streike etter en stund. Er et kjent problem på alle SE telefoner med joystick, men det er ikke verre enn å sende den på service Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ja det er kjempe kjipt når mn kjøper telefon som blir ødelagt for lissm.. Nå skal det sies at w800 er lissm en grei telefon, men den er ikke så avansert. Den har meget liten skjerm, men har et kamera som er ganske bra til mobil å være lissm. Om du skjønne hva jeg mener lissm!!!!1111 Men om du klarte å ødlegge k700 sånn type kjempe fort lissm, så kan jo det skje med en w800 også Ellers kan du skjekke prisguiden lissm, se på spesifikasjonene til telefon, lese tester. Den har grei minne, liten skjerm, okei kamera, blueetooh og infrarød er på plass. Passer deg sikkert godt som er litt ung og opptatt av sånt lissm. EDIT: Ja jeg har drokket littegra, det er påske SKÅL 5922562[/snapback] Skjer med å si "lissm" 1000.000 ganger a? W800 suger lissm Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 liker ikke den derre E730 jeg ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå