Gå til innhold

Kjøpe en W800i

Anbefalte innlegg

hei, jeg tenkte å kjøpe en ny mobil...

lurte på den derre W800i, bra minne, stor skjerm, bra kamera, blutooth, infrarød....

men er d noen som har noe å klage på den? er den bra sånn teknisk lissm? kjipt å kjøpe ny mobil så blir den ødlagt me en gang, skjedde me k700i'en min...

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er kjempe kjipt når mn kjøper telefon som blir ødelagt for lissm..

Nå skal det sies at w800 er lissm en grei telefon, men den er ikke så avansert. Den har meget liten skjerm, men har et kamera som er ganske bra til mobil å være lissm. Om du skjønne hva jeg mener lissm!!!!!!!!1111

Men om du klarte å ødlegge k700 sånn type kjempe fort lissm, så kan jo det skje med en w800 også

Ellers kan du skjekke prisguiden lissm, se på spesifikasjonene til telefon, lese tester.

Den har grei minne, liten skjerm, okei kamera, blueetooh og infrarød er på plass.

Passer deg sikkert godt som er litt ung og opptatt av sånt lissm.

EDIT: Ja jeg har drokket littegra, det er påske :woot: SKÅL

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Ja det er kjempe kjipt når mn kjøper telefon som blir ødelagt for lissm..

Nå skal det sies at w800 er lissm en grei telefon, men den er ikke så avansert. Den har meget liten skjerm, men har et kamera som er ganske bra til mobil å være lissm. Om du skjønne hva jeg mener lissm!!!!1111

Men om du klarte å ødlegge k700 sånn type kjempe fort lissm, så kan jo det skje med en w800 også

Ellers kan du skjekke prisguiden lissm, se på spesifikasjonene til telefon, lese tester.

Den har grei minne, liten skjerm, okei kamera, blueetooh og infrarød er på plass.

Passer deg sikkert godt som er litt ung og opptatt av sånt lissm.

EDIT: Ja jeg har drokket littegra, det er påske  :woot: SKÅL

5922562[/snapback]

Skjer med å si "lissm" 1000.000 ganger a? W800 suger lissm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...