sindre2 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hvilken vei må viftene med plassering som jeg har beskrevet under blåse for å gi lavest mulig temperaturer? - vifte i fronten av kabinettet, helt i bunn (92mm) - vifte i toppen av kabinettet (120mm) - vifte i bakenden av kabinettet, nesten i toppen (120mm) - vifte på sidedekselet, nesten i bunn (92mm) - (strømforsyningen sitter bakerst i toppen og suger oppover) - (CPU sitter i midten og drar innover) Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Inn: framme nede Ut: Oppe bake Fordi varm luft stiger.... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvilken vei må viftene med plassering som jeg har beskrevet under blåse for å gi lavest mulig temperaturer? - vifte i fronten av kabinettet, helt i bunn (92mm) - vifte i toppen av kabinettet (120mm) - vifte i bakenden av kabinettet, nesten i toppen (120mm) - vifte på sidedekselet, nesten i bunn (92mm) - (strømforsyningen sitter bakerst i toppen og suger oppover) - (CPU sitter i midten og drar innover) Alle forslag mottas med takk! 5922065[/snapback] vifte i fronten av kabinettet, helt i bunn (92mm), INN vifte i toppen av kabinettet (120mm), UT vifte i bakenden av kabinettet, nesten i toppen (120mm), UT vifte på sidedekselet, nesten i bunn (92mm), INN Hvilke kabinett har du? 4 vifter er ikke nødvendig egentlig. De vil bare støye mer enn de hjelper til på temp'en. Men men Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Hei og takk for svar! Jeg hadde tenkt å droppe enten vifte i toppen av kabinettet (120mm) eller vifte i fronten av kabinettet, helt i bunn (92mm). Har du et froslag til hvilken jeg bør droppe? Hvis jeg skal ha viften i toppen må jeg kutte til et hull.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei og takk for svar! Jeg hadde tenkt å droppe enten vifte i toppen av kabinettet (120mm) eller vifte i fronten av kabinettet, helt i bunn (92mm). Har du et froslag til hvilken jeg bør droppe? Hvis jeg skal ha viften i toppen må jeg kutte til et hull.. 5924759[/snapback] Det og kutte hull er jo bare kult da, synes jeg Og hvis du allerede har en 120mm vifte som blåser luft inn i front. Så ville jeg kutta hullet og satt i 120mm. 120mm har mye bedre støy/ytelse forhold. Så du for mer for en 120mm enn en 92mm Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Fra før har jeg: - vifte i bakenden av kabinettet, nesten i toppen (120mm) - vifte på sidedekselet, nesten i bunn (92mm) Spørsmålet er da om jeg skal sette inn 120mm i toppen eller 92mm i bunnen forran. Hvis jeg skal ha en vifte i bunnen forran må den være 92 mm ettersom det ikke er plass til en større en... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvis du allerde eier denne 120mm viften, så ville jeg tatt den i bruk. Enten ved å kjøpe en adapter, sånn den passer i front. Eller skjære hull i toppen. (det siste alternativet tror jeg gjør mer for luftstørm og temp.) Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Noen andre som har utspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå