Landeplagen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Kan den brukes, og i så fall hvordan? Jeg har ikke den CD-en som følger med når man kjøper den, men jeg har en Xbox 360 kotroller med tråd og jeg tenkte å bruke den til en nintendo46 emu*kremt*lator. PS: Hvis jeg trenger noe verifisering av noe slag av microsoft så bør du vite at jeg har visst blitt utsatt for pirater! Takk. Lenke til kommentar
hdalan Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Drivere til XBOX360 kontroller Last ned og installer den, plugg i kontrolleren og spill i vei! Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fungerer disse driverne til pcen med den trådløse kontrolleren og play and charge kit? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Drivere til XBOX360 kontroller Last ned og installer den, plugg i kontrolleren og spill i vei! 5926251[/snapback] takker så meget! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fungerer disse driverne til pcen med den trådløse kontrolleren og play and charge kit? 5926552[/snapback] Nei. Den trådløse har kun trådløs overføring, og play'n'charge-kittet har KUN strøm. Den bruker fortsatt trådløs for overføring mens den lader opp, og kan ergo ikke brukes på PC via kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå