comcom Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei har lagt ut noen bilder som jeg selv synest er ganske fine. Da snakker jeg ikke om kvalitet på fotoutstyr o.l. men motivene. Kommentarer? Opps glemte nesten linken. Finnes her Lenke til kommentar
comcom Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Må kanskje presisere at den vises best i Internet Exproler 5.0 eller bedre. Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Wow, dette er galskap. Jeg er født og oppvokst i Alsvåg på Instøya! Veldig fine bilder, da! Lenke til kommentar
comcom Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Wow, dette er galskap. Jeg er født og oppvokst i Alsvåg på Instøya! Veldig fine bilder, da! 5921756[/snapback] Er du hjemme i påska....kunne vært artig å treffes i påska. Som du ser bor æ på Straumen,, Bare å følge kartet Endret 14. april 2006 av comcom Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Øhm... Jeg bor på Hamar. ØStlandet. Bare 150 små mil unna min kjære hjembygd. Men kommer oppom en tur til sommern. Skal bade mye på Meløystranda med gemle venner og henge på puben. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Mange fine og stemningsfulle bilder, men flere av landskapsbildene sliter med skjev horisont. Fyrverkeribildene var heller ikke all verden. Men bortsett fra dette, var det mye flott å se på! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Med unntak av det tang-bildet syntes jeg bildene var rett og slett kjedelige. Vinterbilde nr. 2 var fint, men fortsatt kjedelig. Virker ikke som om det er noe spesielt fotografen vil fange, og lite med spennende elementer i bildene. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Alt for mange bilder, kan du ikke velge ut ett par av dine beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå