Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Skal handle litt for bursdagspengene nå og trenger diverse deler. Et skikkelig lydkort til bruk med 5.1 THX anlegg. (X-Fi?) Det billigste PCI-E skjermkortet som er å oppdrive. (Backupkort mens jeg sender mitt 7800GT til reperasjon/garanti) Nye øreplugger til iPoden min. (Ikke HW, men trenger det og de selger det i omtrent alle nettbutikker. Har 4500kr å bruke på dette + ny mobil og vil ha mest mulig igjen til mobilen. Kan noen foreslå en billigst mulig handleliste fra en nettbutikk? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Noe ala dette? Lydkort Skjermkort Hodetelefoner Bra lydkort, billigste PCIe skjermkortet, veldig gode og portable hodetelefoner. Da bør du ha råd til en god mobil. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Lydkortet der skal vere bra men det skjermkorte der er virkelig dårlig :!: Edit: Leste ikke så nøyet såg nå at det sto Det billigste PCI-E skjermkortet som er å oppdrive. sorry Endret 14. april 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) alle audigy er 7.1 Creative Lydkort PCI Sound Blaster X-Fi Xtreme... 851 NOK inkl. MVA. GIGABYTE GV-NX73G128D - GeForce 7300GS 128 MB... 605 NOK inkl. MVA. dette er lett å få solgt, nyere model samt vifteløst, betal 200kr mer få solgt det garantert. SENNHEISER Hodetelefoner HiFi HD457 284 NOK inkl. MVA. sennheiser er rolls Total sum : 1 740 NOK inkl. MVA. https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=19 tips, kjøp mobil for under 1000kr enda bedre tips, kontant kort, ring hvis nødvendig http://www.pixmania.com/dev/gui_web/comman...icleid=45000073 kortet skal kunne spille fear, bf2, cs på low 800x600 Endret 14. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Sennheiser er dritbra, men du burde passe på om de passer deg! De kan presse litt (mye) på ørene og det vil man unngå. Lyden er ellers perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå