QBab Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Siden butikkene er åpne i morgen, har eg tenkt og shoppe inn en del gode dvder som eg skal kose meg med ut resten av påska . Hva anbefaler dere? Kunne godt tenke meg og se komedier, har lyst og le :!: Eller noe litt spennende/pirrende. En god thriller eller 2 hadde også gjort seg Endret 16. april 2006 av Ueland Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Som nevnt i en annen tråd så er Leon en genial og bra film som anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Om du har sansen for Rowan Atkinson, så kan Johnny English være et alternativ. "A Night at the Roxbury" synest jeg også var moro. God film-påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ellers så anbefaler jeg også å se alle alienfilmene på EN kveld.. Aliens er min favoritt, har sett den ørten ganger og jeg blir like rystet hver gang. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hvis du er ute etter en skikkelig thriller, må du få tak i Hanniball Lecter triologien. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Thrillere: Se7en The Silence of the Lambs - hvis du har god tid, så bør du se Red Dragon og Hannibal i samma slengen. The Sixth Sense Komedier: The Truman Show Ice Age Rush Hour 2 Dr. Strangelove or: How I learned to Stop Worrying and Love the Bomb Endret 15. april 2006 av L@sse Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Goundhog day. Er en komi/drama-film om en person som opplever samme dag hele tia (som i en loop). Det fremkaller en del morsome hendelser kan du si.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Artig dette liker eg Har sett en noen av de overnevnte filmene, (rush hour 2 ruler ) Endret 15. april 2006 av QBab Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Følgende filmer er meget verd å se: Grøss: The Amytvil Horror The shining (Mini serien) The Grudge Thriller: Cellular Saw The bone collector Resurrected Komedie: Bruce Almighty Lier Lier White chicks Senseless Bare noen få jeg ramser opp her. Kan foresten på det sterkeste anbefale Saw som en utrolig god thriller. Den er spennende og til tider rar men fremdeles meget bra. Celular (sikkert stavet feil) er også en god thriller som holder deg på pinebenken gjennom hele filmen. The bone collector er en klassiker basert på en bok av en genial forfatter, Jeffery Deaver, som også har masse spenning i seg. Densel Washington og Angelina Jolie er blant hovedrolle innhaverner i den filmen, anbefales på det sterkeste. Resurected er en film som er til tider heslig men fremdeles en god thriller. Verd å se. Jeg anbefaler miniserien til The shining fremfor jack Nicholsens film. Miniserien er mer tro til boken og tar litt mindre kunstneriske friheter i forhold til den fra 1980. Samt at i 1980 er der med et par tvillinger, noe som er meget bra gjort da ungene til Grady var henholdsvis 6 og 8 år. Lenge mellom de tvillingene ja. Er bare noen få filmer jeg anbefaler i påska. Anbefaler at du ser en god grøss før du ser en god komedie siden komedien er mer velkommen når du har hjerte i halsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå