Gå til innhold

Hvilken film anbefaler dere?

QBab

Anbefalte innlegg

Siden butikkene er åpne i morgen, har eg tenkt og shoppe inn en del gode dvder som eg skal kose meg med ut resten av påska :) .

Hva anbefaler dere?

Kunne godt tenke meg og se komedier, har lyst og le :!:

Eller noe litt spennende/pirrende. En god thriller eller 2 hadde også gjort seg

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følgende filmer er meget verd å se:

Grøss:

The Amytvil Horror

The shining (Mini serien)

The Grudge

Thriller:

Cellular

Saw

The bone collector

Resurrected

Komedie:

Bruce Almighty

Lier Lier

White chicks

Senseless

Bare noen få jeg ramser opp her. Kan foresten på det sterkeste anbefale Saw som en utrolig god thriller. Den er spennende og til tider rar men fremdeles meget bra. Celular (sikkert stavet feil) er også en god thriller som holder deg på pinebenken gjennom hele filmen. The bone collector er en klassiker basert på en bok av en genial forfatter, Jeffery Deaver, som også har masse spenning i seg. Densel Washington og Angelina Jolie er blant hovedrolle innhaverner i den filmen, anbefales på det sterkeste.

Resurected er en film som er til tider heslig men fremdeles en god thriller. Verd å se.

Jeg anbefaler miniserien til The shining fremfor jack Nicholsens film. Miniserien er mer tro til boken og tar litt mindre kunstneriske friheter i forhold til den fra 1980. Samt at i 1980 er der med et par tvillinger, noe som er meget bra gjort da ungene til Grady var henholdsvis 6 og 8 år. Lenge mellom de tvillingene ja.

Er bare noen få filmer jeg anbefaler i påska. Anbefaler at du ser en god grøss før du ser en god komedie siden komedien er mer velkommen når du har hjerte i halsen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...