SRT-10 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) hei, ny på forumet, har vært her en del ganger før, å ser at det blir svart på det meste... så jeg ble medlem... men jeg lurer på om det er noen som vet om noen bra film redigerings program, å hvor man kan laste det ned fra... GRATIS seff:P Tusen Takk på forhånd;) Endret 15. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Sjå denne tråden som er sticky i kategorien Videoredigering og video: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435013 Det er ikkje so veldig mange der, men nokre er det. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 ok, tusen takk Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 I tråden incanus linket til er Windows Movie Maker 2 nevnt. Jeg kan på det varmeste anbefale dette til nybegynnere. Programmet har svært enkelt grensesnitt og man skal være veldig grønn for ikke å få det til. Programmet kan legge til overganger, skrift, rulletekst på en veldig enkel måte, i tillegg komprimerer den filmen ganke bra. Hvis du har Windows XP med Service Pack 2 så finner du det i Startmenyen din Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Windows Movie Maker er for de som ikke har et liv. Tror man kan finne en gratisversjon av EditStudio 1,5 på Google. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 ok, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) @ : p Det var også en ting å si. Endret 23. april 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
HTCPetter Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 hei, ny på forumet, har vært her en del ganger før, å ser at det blir svart på det meste... så jeg ble medlem... men jeg lurer på om det er noen som vet om noen bra film redigerings program, å hvor man kan laste det ned fra... GRATIS seff:P Tusen Takk på forhånd;) Camtasia studio er bra. Du kan prøve den gratis i 30 dager eller kjøpe den, men det finnes mange måter å få den gratis uten prøveperiode på. Her er en link, kos deg! : http://www.techsmith.com/download/camtasia/default.asp Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hvorfor gjenoppta en tråd hvor siste innlegg er nesten seks år gammelt? Tror du trådstarter fortsatt sitter og klør seg i hodet? Endret 12. januar 2012 av Aqualong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå