hykkerten Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) heisann.. eg har et lite problem med pcen her. når eg spiller på lan eller i det hele tatt er i en arbeidsgruppe kommer det opp en feil melding hver gang noen prøver å komme inn på datamaskinen min, for å kopiere ting. dette er litt plagsomt for når folk skal få filer av meg, må di fulldele en mappe, å jeg må legge inn mine filer til dem. hadde vore litt greit om noen kunne hjelpe meg med fikse dette sånn at folk kan kopiere av meg. forresten meldingen som kommer opp er: \\kjetilB er ikke tilgjengelig. du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne netverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tilgangstilatelser. ingen tilgang.. takker for svar:D hilsen hykkerteN Endret 14. april 2006 av hykkerten Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei! Sjekk innstillingene for nettverkskortet og prøv eventuellt nye drivere. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå