sinnaelgen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 hvorfor vises ikke hele bilde av skjermen på tven - bare en begrenset del ? hvorfor går det ikke ann å skalere skjermbilde slik at det passer til tven ? uanset hvordan jeg gjør det så må jeg velge hvilken del av skjermen som skal vises på tven. det ser heller ikke ut til a theater modusen virker. valgene der er disablet uansett . selv når jeg kjører powerdvd ( for å spille av video) skjermopløsnigen på skjermen er 1280 x 1024 og på tv 640x 480 dataskjermen er koblet til ved DVI jeg har skjermkortet ATI redeon 8500le basert skjermkort fra hercules. og bruker catalyst 5.5. ellers så er nødvendig netframe også instalert. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Still ned oppløsningen på skjermen, eventuellt prøv nye drivere. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 jeg kjøpte meg ny lcd skjerm for å få skjerm som var bedre og større end den gamle crt skjermen jeg hadd. den kunne jeg presse til 1024 x 768 punkter. det var en 15 tommer skjerm etter gammel standard. ( 800x 600 pukter skulle vistnok vere optimalt). lcd skjermen jeg bruker i dag er på optimalt 1280x 1024 pukter. derfor ønsker jeg ikke å gå lavere på punktopløsningen.det er en 19 tommers skjerm jeg bruker. jeg prøvde å instalre catalys 6.2 drivere men da gikk det ikke ann å komme inn i catlyst controlpanel for å stille in igenskapene forskjermen og tv utgangen. er disse feilene retet opp i den nyste verjonen ? det kan da ikke vere meningen at hvis man ikke vere meningen for å få bilde som passer til tven ( for film) at man er nødt til å redusre opløsningen på hovedskjermen. jeg fikk tv bilde i passelig størelse da tvoplsøningen ble sat til 800 x600 pukter og hovedskjermen på 1024 x 768. jeg skal prøve det litt bedre ut først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå