Gå til innhold

Optisk mus...er det verd å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller cs ofte og har logitec mouseman optical.. Den fungerer som den skal..

dvs: den beveger seg dit jeg vil :smile:

Jeg bruker derimot høy "sensitivity" hvis jeg har den lav må man bevege musa fortere og da kan den slippe taket.. dette er fordi musa har litt dårlig refreshrate, men som sagt fungerer utmerket til spilling..

Dessuten er den vanvittig deilig å bevege på underlaget! Kommer aldri til å bytte til analog mus igjen! Kjøp den optiske musa med best oppfriskningsrate! du kommer ikke til å angre!

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Microsoft ® Wireless IntelliMouse® Explorer (http://www.microsoft.com/hardware/mouse/wie_info.asp) og når jeg la hånda på den var det - WOW... Den er helt perfekt i utforming. Så forventningene var store når jeg plugga den inn.

Og da var skuffelsen tilsvarende stor... Den er rett og slett sein på avtrekker'n. Batterisparefunksjonen gjør at musa ikke er klar før man rører på den, og da er det for sent...

Utforming og funksjon (mange knapper) er perfekt, men selve bruken drar så jævla ned...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-08 01:08, kindings skrev:

....aldri prøvd dem ordentlig ut i Q3 o.l. Personlig mener jeg at dersom man skal spille slike spill er det bedre med enn ordentlig Joystick og det er mye morsommere å spille med en slik enn å spille med mus. Å spille med mus var vel en slik "billigløsning" som dukket opp med PC'en?

Hahaha. Gawd damn, det er tydelig at du ikke har spilt mye FPS - ja :smile: Nei - mus er ingen billigløsning, mus er det eneste som fungerer (pr dags dato) til FPS spill. Selv om man er supergod med joystick kan jeg garantere deg at en OK muse-spiller ville slaktet joystick spilleren. Med mus kan man snu seg fort rundt og være presis - det er i mye, mye mindre grad mulig med en joystick.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-08 02:17, DipmiX skrev:

RAzooR BoomslanG 2000!

Ingen over! ingen under! Å ingen ved siden av!

asus a7a 266

amd t bird 1,2

geforce 3

512 ddr ram

vet den er god men ingen selger den fordi DET ER ALLTID NOE DRITT MED DEN FORBANNA JALLAMUS så skal ha en annen TRENGER ANBEFALING

er venstrehendt og skal spille CS med den hvilken mus bør jeg velge?

tenkte MS Intellimouse Explorer men nå sier jo folk dritt om den og, og at den ikke er bra til spill W00TA F00K skal jeg velge da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...