Gå til innhold

når opnes socom 3 online serverene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tråder med spørsmål som krever konkrete svar skal i "Spørsmål og svar - Konsoll". Tråden flyttes derfor dit.

5920500[/snapback]

sorry, tenkte på spill jeg siden dette gjelder et spill og ikke en konsoll sånn direkte.

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
De åpnes når det er offisiell utgivelse av spillet. Eller senere fordi di er alltid treige!

5933536[/snapback]

håper de åner det da for det kan hende dde åpner det senere siden spillet kommer ut offesielt til fredag i UK. men men håper ikke de er så kjipe

5937865[/snapback]

Offisielt den 17 i Nordic Sone!

Lenke til kommentar
Her legges tekniske og generelle spørsmål om spill og hardware som er lansert eller skal lanseres på videokonsoll eller håndholdt. Spørsmål som ikke nødvendigvis krever en diskusjon for å få svar på.
:roll:

5920621[/snapback]

:nei:

5939674[/snapback]

haha lol drall.

du bør ikke droppe det for jeg syns det er konge bra. serverene er oppe nå. det er kulere å spille med normenn som man kan snakke norsk med og slikt enn de i usa. sånn som wangen skrev på saew forumet. spillerene har mye å si for at et spill skal bli ekstra kult

Lenke til kommentar

Serverne er åpne nå og 150++ nordmenn skal ut og skyte på hverandre igjen. Synd at du dropper det Espen, men ditt valg though....70% av moroa er jo samfunnet, så det var nok det lille som mabglet for at du ikke likte S3 NTSC. Men skal bli morsomt med klankamper igjen og endelig funnet ut hvem som er den beste klanen på SOCOM :p

Lenke til kommentar
Serverne er åpne nå og 150++ nordmenn skal ut og skyte på hverandre igjen. Synd at du dropper det Espen, men ditt valg though....70% av moroa er jo samfunnet, så det var nok det lille som mabglet for at du ikke likte S3 NTSC. Men skal bli morsomt med klankamper igjen og endelig funnet ut hvem som er den beste klanen på SOCOM :p

5944165[/snapback]

har vist det hele tiden jeg da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...