DilliMusic Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 er det den 19 serverene opnes? var en liten test i går men de ble lukket igjen. noen som vet når det opnes for fult igjen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Tråder med spørsmål som krever konkrete svar skal i "Spørsmål og svar - Konsoll". Tråden flyttes derfor dit. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Tråder med spørsmål som krever konkrete svar skal i "Spørsmål og svar - Konsoll". Tråden flyttes derfor dit. 5920500[/snapback] sorry, tenkte på spill jeg siden dette gjelder et spill og ikke en konsoll sånn direkte. Endret 14. april 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Her legges tekniske og generelle spørsmål om spill og hardware som er lansert eller skal lanseres på videokonsoll eller håndholdt. Spørsmål som ikke nødvendigvis krever en diskusjon for å få svar på. Endret 14. april 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 De åpnes når det er offisiell utgivelse av spillet. Eller senere fordi di er alltid treige! Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Onsdag 19 April 5933639[/snapback] Off Topic: Wangen jeg registerte oss på GB! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Onsdag 19 April 5933639[/snapback] Off Topic: Wangen jeg registerte oss på GB! 5933889[/snapback] haha masters of offtopic er jo bæng em og vortex hehe okey faen jeg som trodde de skulle være litt kule og opne det litt føre da men okey Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 De åpnes når det er offisiell utgivelse av spillet. Eller senere fordi di er alltid treige! 5933536[/snapback] håper de åner det da for det kan hende dde åpner det senere siden spillet kommer ut offesielt til fredag i UK. men men håper ikke de er så kjipe Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 De åpnes når det er offisiell utgivelse av spillet. Eller senere fordi di er alltid treige! 5933536[/snapback] håper de åner det da for det kan hende dde åpner det senere siden spillet kommer ut offesielt til fredag i UK. men men håper ikke de er så kjipe 5937865[/snapback] Offisielt den 17 i Nordic Sone! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har det åpnet enda? Tror jeg dropper europa socom 3.. Var kjedelig nok på US serverne Si fra åssen dere synes det er da Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Her legges tekniske og generelle spørsmål om spill og hardware som er lansert eller skal lanseres på videokonsoll eller håndholdt. Spørsmål som ikke nødvendigvis krever en diskusjon for å få svar på. 5920621[/snapback] 5939674[/snapback] haha lol drall. du bør ikke droppe det for jeg syns det er konge bra. serverene er oppe nå. det er kulere å spille med normenn som man kan snakke norsk med og slikt enn de i usa. sånn som wangen skrev på saew forumet. spillerene har mye å si for at et spill skal bli ekstra kult Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Serverne er åpne nå og 150++ nordmenn skal ut og skyte på hverandre igjen. Synd at du dropper det Espen, men ditt valg though....70% av moroa er jo samfunnet, så det var nok det lille som mabglet for at du ikke likte S3 NTSC. Men skal bli morsomt med klankamper igjen og endelig funnet ut hvem som er den beste klanen på SOCOM Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Serverne er åpne nå og 150++ nordmenn skal ut og skyte på hverandre igjen. Synd at du dropper det Espen, men ditt valg though....70% av moroa er jo samfunnet, så det var nok det lille som mabglet for at du ikke likte S3 NTSC. Men skal bli morsomt med klankamper igjen og endelig funnet ut hvem som er den beste klanen på SOCOM 5944165[/snapback] har vist det hele tiden jeg da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå