g5r Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ikke trekk beslutningene utifra at jeg i det hele tatt har sympatier med hvilket som helt lapskausparti, spesiellt SV! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Forøvrig så håper jeg FN kommer med en felles beslutning om militær makt mot Iran. Og jeg håper indelig Iran bøyer av før et angrep er nødvendig. Scenario om to - tre år: Iran angriper Israel. Israel svarer med samme mynt. Egypt, Syria, Libanon angriper Israel. USA og EU forsvarer Israel og setter igang massive flyangrep mot nabostatene. Resten av den muslimske verden eksploderer og erklærer krig mot samtlige vestlige og kristne land. Vi har tredje verdenskrig godt i gang... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ikke trekk beslutningene utifra at jeg i det hele tatt har sympatier med hvilket som helt lapskausparti, spesiellt SV! 5922152[/snapback] Godt å høre. Lenke til kommentar
g5r Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg håper uansett at det lille drittlandet uti ørkenen får smaken av radioaktiv utfall før eller senere. Forsåvidt vil jeg legge til noe: hvis Russland skulle selge litt morderne stridsvogner til for eksempel Iran, ville det vært en ganske spennende krig etter atomkrigen. Det var scenarioen da Pakistan truet India som nylig har kjøpt stridsvognene T-90, og Pakistanere fant fort ut at etter atomangrepet mot India så ville innen noen få timer Islamabad bli stormet av indiske stridsvogner. At det skal bli tredje verdenskrig, så er det mulig, men bare så lenge de vestlige nasjonene utkjemper kriger for Israel. Egentlig, så kunne muslimer og Kristne leve i fred, som de har gjort i Palestina, Irak og andre plasser -forutsatt at de ikke går med på israelsk hets, som i de fleste tilfellene er for israel`s fortjeneste, og ikke av "fare" for de kristne fra muslimer. Endret 14. april 2006 av g5r Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg håper uansett at det lille drittlandet uti ørkenen får smaken av radioaktiv utfall før eller senere. Hvilket land snakker du om nå? Du bør roe ned språket litt... Lenke til kommentar
g5r Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Okkupert Palestina, midstøstens krigshetser nr1. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Okkupert Palestina, Israel ble opprettet på britisk territorium. midstøstens krigshetser nr1. Det var araberne som startet angrepene mot Israel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå