ponnihest Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har nettopp vært ute å slengt med kameraet, og fikk i allefall tre bilder jeg var litt fornøyd det. Det jeg liker best selv er det av væren (han med horn ). Er mye unødvendig i bildet, men fikk ikke til noen fornuftig beskjæring. Det gjelder også bildet av den svarte villsauen. Bildet av sauene som går liker jeg motivet på, men ikke teknisk. Bildene har hatt seg en kjapp omgang i Photoshop for justering av levels. Utstyr er 350D og Tamron 70-300. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ja det første bildet var bra. God påske! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 På tide å finne frem saksen Synes også det første er best. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Må bare si meg enig med de andre, det første er best. Jeg syns alle funker fint, men dette skiller seg ut, kanskje pga de kule hornene. Fin og uskarp bakgrunn, det liker vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå