awlex Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg luer på om det er mulig å få kjøpt lion king trilogi'en på norsk, om noen vet det så kan dere poste en link til der man får kjøpt den? er den i det hele tatt kommet ut? jeg var i sverige, å så at dem hadde den i sverige, men finnes den på det norske markede? og en liten ting, som ikke har noen med topic å gjøre:P noen som vet om en plass der man får kjøpt playstation 1 spill, spillet jeg leter etter er en av de først Crash bandicot, (vet ikke om det skrives slik). om noen vet om en plass, pleas post url. på forhånd takk Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Er det ikke bare I og II av Lion King da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Er det ikke bare I og II av Lion King da? 5920772[/snapback] Er nok tre du. Den siste handler bare om Pumba og Timon. Ganske underholdene i grunn. Endret 14. april 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
awlex Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 ja helt rett, det er 3.. Lenke til kommentar
awlex Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 ingen som kan svare på disse to spm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå