Simen1 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg har vært på Østlandet i påsken og overhørte følgende samtale mellom noen ungdommer på Skedsmokorset (populært kalt bare "korset"): - "Hva skal du gjøre resten av påsken a'?" - "Jeg skal bare henge på korset" Jeg synes det var en litt morsom dobbeltbetydning nå i disse påsketider. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Er litt morsomt at du som moderator ikke følger retningslinjene da ¤ Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. Men, litt bra den "henge på korset" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 hahahahha, så bra Men som Edge sier, *kremt* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Simen1 ungår permban, da vi for tiden er i mangel på moderatorer grunnet Alastor sin mystiske forsvinning. Men i og for seg så er nesten førsteinnlegget et gullkorn i seg selv, "omstendighetene" tatt i betraktning Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Simen1 ungår permban, da vi for tiden er i mangel på moderatorer grunnet Alastor sin mystiske forsvinning. Men i og for seg så er nesten førsteinnlegget et gullkorn i seg selv, "omstendighetene" tatt i betraktning 5923070[/snapback] Advarsel? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nei og nei... Men morsomt var det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Simen1 da Feilpostet og greier. Jeg må nok flytte den feilpostede tråden din. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Simen1 da Feilpostet og greier. Jeg må nok flytte den feilpostede tråden din. 5931169[/snapback] Du vet de sier latter forlenger livet? Du har akkurat gjort sånn at verden får holde ut med meg i 5 minutter mer. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hehe, mod feilposter og ikke følger reglene, hva fører vel dette til? Og vi som skal ta etter de som er større enn oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå