Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 en av mine personlige favoritt innen film er Leon av Luc Besson denne filmen handler om en ensom leiemorder som gjør oppdrag,drikker melk og vanner planten sin og han gjør dette med stil.....en dag kommer han opp i et moralsk dilema der han må hjelpe en 9 år gammel pike spilt av Natalie Portman (hun fra star wars) en av hennes bedre roller.. Nå må denne leilemorderen passe på denne unge piken,mens denne unge piken tørster etter hevn over hennes drepte familei..hun blir hans protosje leon spilles av jean reno....og spiller bedre enj fanden på piano etter min mening denne filmens bad guy er DEA-Agenten Stanfield som er en dirrty dirrty cop med overdrevent maktmisbruk samt dopmisbruk og en vis glede ovenfor motzart spilles beautefuly av gary oldman DENNE FILMEN MÅ SES Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Du får langt bedre svar hvis du poster i film/TV kategorien. Samt er filmen rangert som den 44. beste filmen gjennom tidene av IMDb.com, så direkte undervurdert er den vel ikke. Anbefaler director's cut på det varmeste! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Ja jeg synes absolutt filmen er undervurdert, eneste jeg ikke likte med filmen var slutten. Hadde sett frem til happy ending hvor Leon fikk pengene sine og flytta t syden med matilda ellerno. Men digga jo selvfølgelig uttrykket til Stansfield når Leon sier: "This----is-----for-----MATILDA" dude ass masse granat splinter i handa. Det var en seriøs eksplosjon. Endret 15. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fint hvis du fjerner slutten av historien... hadde ikke giddi og sett den filmen nå når noen røper slutten... Genial film ja! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 En film som ligger på topp 50 på IMDb 250-lista med 70k stemmer har nok fått den annerkjennelsen den har fortjent. Bra film? Ja. Undervurdert? Neppe.. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Syns ikke filmen er undervurdert pga det som er sagt tidligere med snitt på IMDb osv. En meget bra film. Anbefales! 9/10. Endret 16. april 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg synes det er en fantastisk film, ern av mine personlige favoritter. Edit: Rettet leif Endret 15. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Helt herlig film, har elsket den fra første gang jeg så den. Orignal historie (vel, ihvertfall ikke klisjé), gode skuespillere, overraskende vendinger.. en får i både pose og sekk. "Hun fra Star Wars".. har, har Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Et innlegg redigert (lagt i spoilertags) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Undervurdert er en liten stretch, ja. Favorittfilmen til en del av vennene mine, en av mine personlige favoritter, elsket på IMDb, noen awards her og der.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 ja, men man bør jo helt kart se extended da. da blir den enda bedre Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Så den for noen dager siden. Må bare si jeg ble tatt helt av vinden med denne filmen. Historien er sjarmerende, skuespillerne er bra (portman, oldman, reno). Natalie Portman spiller i sin beste rolle hittil, utrolig hvor flink hun er mht. alderen. Høyst sjarmerende prestasjon. Likte godt scenen der hun imiterer Madonna (Like A Virgin). Reno spiller kaldblodig som karakteren hans er skrevet i manuskript. Dette gjøres iskaldt bra. Skulle tro karakteren var skrevet mtp. Reno i tittelrollen. Oldman spiller, etter min mening, så bra at du hater rollen hans i filmen - og det er da en skuespiller har lykkes i å spille bad guy. Anbefales på det sterkeste! Two thumbs up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå