Larsboy Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 En sjelden gang kommer det et pip fra maskinen, og jeg lurer på hvorfor. Jeg regner med det kommer fra hovedkortet, for det er akkurat det samme lille pipet som kommer når jeg starter maskinen. Det har skjedd noen få ganger når den er idle, og de første gangene jeg hørte det, trodde jeg det var noe galt med strømmen og at maskinen restartet. Men nå har jeg installert DiskKeeper, og da den defragmenterte system-disken min, en sata wd raptor, kom det stadig slike pip (uten at det var noen tegn til at noe var feil). Så det virker som det skjer ved stor disk-aktivitet (når det har skjedd før, kan det ha vært fordi windows defragmenterer litt automatisk). HK: MSI K8N Neo4 (nForce 4 Ultra) Det er ingen som helst tegn til at noe er galt, så jeg bare lurer på hvorfor, og om jeg bør bekymre meg om det? Maskinen er i god stand, alle temperaturer er lave og alle volter er som de skal, minnet er sjekket med MemTest86. Og det har skjedd svært sjelden, bortsett fra ved den defragmenteringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå