Tfosheim Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Intels Pentium 965 Extreme Edition rakk til 6,3 GHz før den stoppet i en sky av flytende nitrogen på The Gathering sent i går kveld. Overklokkingen i dag er avlyst. Les mer Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har Overklokk skiftet navn?? Fra Kjell Erik til Stein Erik Budalen?? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 kan man kjøre xp normal ved så høy ghz? får man i det hele tatt startet opp windows? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 De kjørte XP og superpi ja. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 imponerende hvilke resultater fikk de på Superpi da? Dessuten hadde de sikkert kunne dra på mer om de hadde hatt en annen produsent enn Asus på hk fronten Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 1. Hvem er Stein Erik Budalen? :!: 2. Dere skriver: "Normalt skal prosessorer gå ganske mye lenger enn dette når den virkelige overklokkingen og kjølingen begynner." Åja jøss, har dere virkelig ikke fått med dere at alle CPU-er klokker forskjellig? Latterlig, flott at forfatteren har peiling. Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Takket være et par tønner flytende nitrogen og store mengder vaselin fikk ekstremoverklokkerne frekvensen på prosessoren 2,57 GHz over spekk Det er ganske fett å kjøre prosessorer over spekk :!: Enda mer spekk er det å kjøre den over olje. Endret 14. april 2006 av formann Lenke til kommentar
MasterOle Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 1. Hvem er Stein Erik Budalen? :!: 2. Dere skriver: "Normalt skal prosessorer gå ganske mye lenger enn dette når den virkelige overklokkingen og kjølingen begynner." Åja jøss, har dere virkelig ikke fått med dere at alle CPU-er klokker forskjellig? Latterlig, flott at forfatteren har peiling. 5920404[/snapback] seriøst.. blir halveis kvalm av de som sitter hjemme og tror de har mer peiling enn stoolman og overklokk. Se de harde fakta lenniz, du har ikke peiling. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Dessverre, der dreit du deg ut. HVOR har jeg skrevet at jeg har mer peiling enn de? Kritikken min gikk til forfatteren, og ikke Stoolman og Overklokk. Har DU så mye peiling? Kan ta et eksempel: Det finnes 3700+'er som gjør over 3.1 ghz på luft, min makser på 2.9 på vann, hvordan er det mulig enda jeg har bedre kjøling?!?!+11++oeneo Hvis du tror det er noe annerledes med prosessorne de bruker så tar du feil. Bruk hjernen og lær deg klokking. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 1. Hvem er Stein Erik Budalen? :!: 2. Dere skriver: "Normalt skal prosessorer gå ganske mye lenger enn dette når den virkelige overklokkingen og kjølingen begynner." Åja jøss, har dere virkelig ikke fått med dere at alle CPU-er klokker forskjellig? Latterlig, flott at forfatteren har peiling. 5920404[/snapback] seriøst.. blir halveis kvalm av de som sitter hjemme og tror de har mer peiling enn stoolman og overklokk. Se de harde fakta lenniz, du har ikke peiling. 5920433[/snapback] ???????? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 kan være forfatteren mente at man vanligvis kan forvente å overklokke denne prosessoren lengre? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vanligvis? At en vinner i lotto betyr ikke at alle gjør det. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vanligvis? At en vinner i lotto betyr ikke at alle gjør det. 5920503[/snapback] si at man overklokker 1000 prosessorer av den samme typen. er vel mulig å finne en normal for hva man kan forvente å få dem opp i. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har du råd til å teste så bare sett i gang. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har du råd til å teste så bare sett i gang. 5920550[/snapback] fins utallige tester å finne på nettet. nå kverulerer du :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har du råd til å teste så bare sett i gang. 5920550[/snapback] fins utallige tester å finne på nettet. nå kverulerer du :!: 5920592[/snapback] Hvor mange sider har testet 1000 prosessorer av samme type? Riktig, jeg kverulerer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg sitter hjemme og kan grunnprinsippene bak overklokking, har gjort noe småtteri selv, og kan egentlig ikke så veldig mye om det. Men LenniZ, er derimot en person med meget høy kompetanse rundt dette temaet. Btw, gøy klokk Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Stakk på TG for å se på idag, men neida, det ble avlyst Huff, jaja, neste år skal jeg dra med meg pc'n og være der hele tida. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg sitter hjemme og kan grunnprinsippene bak overklokking, har gjort noe småtteri selv, og kan egentlig ikke så veldig mye om det. Men LenniZ, er derimot en person med meget høy kompetanse rundt dette temaet. Btw, gøy klokk 5920616[/snapback] Jupp, Lenniz er en koseklokker Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 En jeg snakker med som er på tg nå som sier at dere klokket den til 7Ghz. Er det sant? (Han skal alltid legge på, men måtte bare spørre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå