henrik_er Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei igjen... jeg har ett Aopen Ak77-333 pro hk... Det er ett "ganske" stort problem... hvis jeg har hoved kortet slik: IDE1= Hd1 Hd2 IDE2= Cd Cd-R Vil det ikke boote... Har jeg det slik fønker det... IDE1= Hd1 Hd2 IDe2= Cd Det fungere oxo slik IDE1= Hd1 Cd Ide2= Hd2 Cd Har prøvd med mange cd rommer.... men det vil ikke... Noen som har peiling??? Lenke til kommentar
raffen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Har du forsøkt IDE2: cd-r, cd ? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 CD-brennere liker seg som regel best som master på IDE kabelen. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Ja jeg har oxo prøvd cd cdr som ide 2.... har brenneren som master oxo.. men asså når jeg har det på den kombinasjonen som ikke fønker får jeg ikke opp bios skjermen en gang... hører bare lydene inni pcen (de helt normale). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hd2-hd1 ? Hadde et problem med en harddisk en gang som pluteslig ikke ville være master, da jeg byttet om på de, virket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå