mihcaoj Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Da vil jeg herved motbevise dette med å komme med en pve/pvp film der det beste guildet(path of wreckage) på serveren min(twilights hammer) både tar Lethon og eier det beste alliance-guildet på serveren(lootftw). btw: 1vs3 vises også dette er en fantastisk bra mage imo ---> http://www.pathofwreckage.com/downloads/videos/lethon.avi Endret 16. april 2006 av mihcaoj Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Som mage er nok warlock den classen jeg sliter mest mot Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Som mage er nok warlock den classen jeg sliter mest mot 5931696[/snapback] Warlocks med Felhunters stikker jeg bare vekk fra når jeg ser, mens Warlocks med Voidwalkers derimot, er mye enklere. Som oftest rekker jeg å nuke de greit før Voidwalkeren kommer nærme nok. Og når den kommer såpass nærme blinker jeg bare bort Lenke til kommentar
Krstjan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Da vil jeg herved motbevise dette med å komme med en pve/pvp film der det beste guildet(path of wreckage) på serveren min(twilights hammer) både tar Lethon og eier det beste alliance-guildet på serveren(lootftw). btw: 1vs3 vises også dette er en fantastisk bra mage imo ---> http://www.pathofwreckage.com/downloads/videos/lethon.avi 5930547[/snapback] Kan du gjøre meg en tjeneste? Finne ut hvilke yrker han har og linke til tallent-builden hans Tækkismækk Edit: Missa litt der! Trodde han var i guildet ditt^^ Endret 16. april 2006 av Krstjan Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Mulig jeg er dum pga søvnmangel, men hvorfor går han ikke rett på magen? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Den magen var jo helt tulling også da Sikkert planlagt uansett Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 haha eier green/blue geared mages med felhunter men epixx mages eier jo de lett.. tror han fyren hadde litt uflaks ^^ Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Mulig jeg er dum pga søvnmangel, men hvorfor går han ikke rett på magen? 5933653[/snapback] Poenget her er vel bare å visa at warlocken slipper å være med.. fordi mage`n har nok av arbeid med fellhunteren. Hvor vellykket der er kan diskuteres, men iallefall en interessant film synes jeg... En ting er sikkert, uflaks har ingenting med denne videoen å gjøre Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Mager kan bare one-shotte alle klasser utenom warlock vært 3 minutt, derfor må de buffe mager så de kan ta warlocks også?... bra med trinket selvsagt, men den er ikke vanskelig å få tak i Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Mager kan bare one-shotte alle klasser utenom warlock vært 3 minutt, derfor må de buffe mager så de kan ta warlocks også?... bra med trinket selvsagt, men den er ikke vanskelig å få tak i 5936584[/snapback] Og warlocker kan ikke one-shotte alle classer med tilsvarende gear? Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Mager kan bare one-shotte alle klasser utenom warlock vært 3 minutt, derfor må de buffe mager så de kan ta warlocks også?... bra med trinket selvsagt, men den er ikke vanskelig å få tak i 5936584[/snapback] Og warlocker kan ikke one-shotte alle classer med tilsvarende gear? 5938462[/snapback] bare dotte de og gå AFK, tar litt lenger tid men samme virkning Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ZHC -> AP -> Fireball -> PoM -> Pyro -> Fire Blast = Død warlock ved hjelp av skills. 5921273[/snapback] for den komboen der tar jo veldig mye skills... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ZHC -> AP -> Fireball -> PoM -> Pyro -> Fire Blast = Død warlock ved hjelp av skills. 5921273[/snapback] for den komboen der tar jo veldig mye skills... 5941119[/snapback] Smell the irony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå