Mr.SS Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei. Fikk en ny CPU (Amd Opteron 170) utlevert fra SHG den 11.04.06. Jeg har tatt på Arctic Silver og bruker den nå. Fungerer veldig bra i multitasking, men har funnet ut at jeg ikke har bruk for det - for mitt bruk. Uansett, vis jeg får av goopen, så er det ikke noe problemer med angrefrist på CPU? Mvh, Sigurd Kvernmoen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei! Det er vel to ukers angrefrist, men jeg vet ikke om det gjelder når produktet er tatt i bruk. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fjern goopen (neggelakkfjerner eller sånn citrus klisterfjerner) og si du aldri fikk brukt den! Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nei, nei, nei! Bruk tenisk sprit typ isopropanol eller til nød, rødsprit. Å bruke noe som legger igjen en ekkel hinne eller etser vekk plasten på kortet om en søler litt er ihvertfall å be om rufsert angrefrist. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 noe som legger igjen en ekkel hinne eller etser vekk plasten på kortet5926143[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 noe som legger igjen en ekkel hinne eller etser vekk plasten på kortet5926143[/snapback] 5926946[/snapback] Bruk kondensfjerner på en q-tips så er du på den sikkre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå