Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Video Mode Not Supported"

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet var språkinstllingene for skjermen min på svensk og da fikk jeg beskjeden "Videoläge ej supporterad". Dette skjønte jeg ikke så jeg endret det til engelsk og får da meldingen "Video mode not supported"

Problemet er at datamaskinenen fungerer helt fin i 15-120 minutter, men så blir skjermen svart og meldingen "Video mode not supported" dukker opp. Det finnes da ingen vei tilbake, og jeg må bare restarte dataen for å få den til å få skjermen til åvirke igjen. Og da virker den i 15-120 minutter igjen før det samme skjer. Utrolig irriterende!

Selve datamaskinen "durer"fortsatt og virker å være i orden ettersom musikk fortsatt spilles av i høytalerne til tross for at skjermen blir svart og denne meldingen dukker opp.

Jeg har en Hyundai LCD-skjerm. Hadde i utgangspunktet 75Hz som skjermoppdateringsfrekvens, jeg endret dette til 60Hz uten at utgjorde noen forskjell.

Hva er det som det er noe i veien med? Skjermen? Skjermkortet? Innstillinger for skjermen/dataen?

-Poenget er at dataen alltid virker i 15-120 minutter hver gang jeg rebooter (restarter) den, derfor skjønner jeg ikke hvorfor det kan være noe i veien med skjerm, skjermkort eller liknende da... skønner det ikke?!?!? Noen som har ideer til hva som kan være i veien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...