Gå til innhold

Fjerne tråder fra mine tråder

Anbefalte innlegg

Vi skal nok få til noe, gjelder bare å finne den greieste løsningen. :)

Slik jeg ser det for øyeblikket er en drop down meny i "gruppen" øverst på siden et alternaltiv. Der velger man hvilken tidsperiode man vil se trådene sine fra, valget man tar der vil bli husket med f.eks cookies.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, systemet er flott, men jeg syns det kan være greit å ha den som standard på alltid. Men da blir jo kanskje noe av vitsen borte? Kan dere ikke gjøre det cookies -basert på en eller annen måte, så vi kan velge en standardvisning selv?

5978466[/snapback]

Når vi vet at denne løsningen fungerer uten noe herk vil det komme støtte for at valget huskes, sannsynligvis innen et par dager.

Lenke til kommentar

Jeg personlig likte ikke løsningen så godt. Jeg er av dem som leser mer enn jeg skriver. Og mange av de trådene som jeg leser aktivt, som f.eks ukens tilbud tråden har jeg postet i en gang for å kunne ha den i mine innlegg. Om den ikke er der husker jeg den aldri igjen. Ja jeg er glemsom :p

Jeg ville heller likt at det rett og slett var mulig å slette tråder fra mine innlegg. Men jeg klarer meg også fint med den gamle måten. Så lenge den blir lagret med en kake. Litt uvant nå ja:P

Lenke til kommentar
Vi skal nok få til noe, gjelder bare å finne den greieste løsningen. :)

Slik jeg ser det for øyeblikket er en drop down meny i "gruppen" øverst på siden et alternaltiv. Der velger man hvilken tidsperiode man vil se trådene sine fra, valget man tar der vil bli husket med f.eks cookies.

5950547[/snapback]

Kanskje det naa ville vaert en idé aa proeve med en vote? Om hvilken loesning folk vil ha. Bare et forslag...

Saa lenge en del traader forsvinner fra Mine Traader er jeg fornoeyd, hvordan det gjoeres driter jeg i :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan fungerer systemet som nå er implementert? :)

Utdypelse:

Mine innlegg viser nå trådene som du har vært aktiv i siste X måneder.

5976367[/snapback]

Hadde det bare vært en kake som husket hva jeg valgte hadde det vært fint, slik det er nå likte jeg det bedre før.

Lenke til kommentar

Ville nå foretrukket å hatt en avkryssningfuksjon, med drop meny. Ikke for å slette tråden fra mine innlegg, men et alternativ for å ikke følge den opp.

Slik det er nå, så kan det være en interessang tråd som blåses opp igjen jeg aldri vil se.

Det vil også kunne føre til ytterlige overføldige tråder, da det lages nye tråder i stedet for å poste i det gamle. Posting i eldre tråder vil ikke dukke opp hos de aktuelle, dem som har postet der før.

Lenke til kommentar
Det mest ironiske er at jeg kommer mest sannsynligvis til å bli lei denne tråden, siden den sikkert ikke får noe innvirkning, og vil da ha ønske om å fjerne den fra mine innlegg :p

5950223[/snapback]

Da blir du sikkert glad når jeg skriver en liten irriterende post :)

Støtter forslaget om den svartelistinga. Hadde vel ikke vært så vrient for de som driver siden å legge til den funksjonen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...