Gå til innhold

Fjerne tråder fra mine tråder

Anbefalte innlegg

Legg til i favoritter | Følg dette emnet | Send dette emnet med e-post | Skriv ut dette emnet

Dette er det som står over trådene jeg abbonerer på i mine inlegg,

Noen tråder har jeg ikke interesse av å se på lenger og da kunne jeg ha fått de fjernet.

Er det noe jeg har oversett, eller finnes det ikke en funksjon til å fjerne de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert litt dårlig forklart, men det er ikke der du beskriver...

Ale trådene jeg får inn på Mine inlegg, som jeg selv har skrevet i eller startet.

og når jeg begynner å gå lei av at en tråd jeg har mistet totalt interessen for dukker opp der, og skulle ha kunnet fjernet den på en enkel måte...

Lenke til kommentar

Den muligheten der støtter jeg bare visst det blir et alternativt valg. Jeg vil at muligheten til å se absolutt alle tråder jeg har svart i fortsatt skal vises et sted.

Kunne du ikke gjort favoritter til å bli "mine innlegg"? så kunne du satt som standard at alle tråder ble lagt til i "favoritter" også kunne du fjernet dem som du ikke vil ha på samme måten som i favoritter, litt vanskelig forklart kanskje, men du skjønner?

Lenke til kommentar
Kan det være en tanke at kun tråder der du har postet i siste X måneder blir vist i "mine innlegg", for akkurat det vil være en grei jobb å få på plasss. ?

5920615[/snapback]

Så lenge du fortsatt kan søke på brukernavnet ditt for å finne gamle tråder du har postet i, høres det bra ut.

Lenke til kommentar

Ja, noe sånt hadde vært digg.

Jeg angrer som en hund at jeg la inn innlegg i "den store google tråden", "hvor stort er verdensrommet" og "den store hip hop tråden"...for der er det alltid noen som svarer så de ligger alltid blandt mine top 5...og jeg har null interesse i dem noe mer.

AKIRA

Lenke til kommentar
Kan det være en tanke at kun tråder der du har postet i siste X måneder blir vist i "mine innlegg", for akkurat det vil være en grei jobb å få på plasss. ?

5920615[/snapback]

Eg liker det sånn som det er no. Om det skal endres bør dette vere eit alternativt valg, som TSP foreslår.

Lenke til kommentar

Tok en liten opptelling nå, og av de 50 første trådene i Mine innlegg er det 26 jeg ikke har noen interesse i lengre. Foreslår at en svartelistefunksjon kan være sånn ca slik:

1. Bruker skriver et innlegg i en tråd, blir lei tråden.
  2. Legger tråden til i en svarteliste, tråden vises ikke i Mine innlegg.
  3. Så kan det hende at brukeren skriver nytt innlegg i den svartelistede tråden, den var visst ikke så dum allikevel - tråden fjernes da fra svartelisten.

EDIT:

Noen trenger å legge til marg på ordnede lister (<ol>) i Hardware.no dynamisk.

Endret av PT
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...