Tha sims Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har dere et godt alternativ til DC++? Av en eller annet grunn fungerte det ikke ordentlig på pcen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Vær litt forsiktig med hva du lager topics om. Husk #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 14. april 2006 av danno_O Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 DC++ er ikke ulovelig i seg selv, uansett hvordan man vrir og venner på det. Det er eventuelt bruken som kan være ulovelig, men for alt dere vet kan jeg laste ned freeware og familiefilmer, og annen non-copyright matriale. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 han snakke ikkje om nedlasting? bare om programvare hva er du ute etter? direct connect client? anbefale revconnect! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 DC++ er ikke ulovelig i seg selv, uansett hvordan man vrir og venner på det. Det er eventuelt bruken som kan være ulovelig, men for alt dere vet kan jeg laste ned freeware og familiefilmer, og annen non-copyright matriale. 5919739[/snapback] Riktig, derfor beskyldte jeg deg ikke for å gjøre det, men ba deg være forsiktig så man ikke sier noe galt som KAN oppfordre til det. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=169217 Se under Direct Connect. Ganske mange alternativer der gitt Hvis du er ute etter en helt ny plattform, så er bit torrent veldig populært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå