sdf123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei Har kjøpt meg domene, men vil gjerne ordne meg e-post på domenet og. Ikke noe forward greier, men der jeg har mulighet til å bruke et mail program til å sende og motta post. Ser feks at domeneshop.no har et 95kr i året for 500mb server plass og 5 forskjellige email adresser. Noen andre som har noe erfaring med dette og/eller domeneshop.no sin tjeneste? Dette er et .no domene jeg har. b-ill Lenke til kommentar
Patz Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vil du leie en mailserver eller sette opp din egen? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Vil du leie en mailserver eller sette opp din egen? 5919719[/snapback] Hei Vil leie, vil ha noe stabilt. Så tror ikke det vil da lønne seg å sette opp en egen. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg har domene hos domenetorget.net og har epostadresse knyttet til dette domene. Dette kan settes opp enkelt i outlook slik at du kan bruke dette programmet som mailklient. Lenke til kommentar
eivind_82 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg har webhotell hos Pro ISP (se linken i signaturen). Du har jo strengt tatt ikke behov for webhotell, men 10,- mnd for 500mb er jo ganske greit. Men vær obs på opprettelse på 149,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå