Joachim_F Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vi avbryter påskeferien med en viktig melding: Ubisoft har lansert en demo av Heroes of Might and Magic V. Les mer Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Endelig. Dette har eg venta på. takk Endret 14. april 2006 av brd Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :D Jeg digga betaen, så jeg håper de har fikset alt av bugs og lagt til et par maps eller noe. Nå skal det spilles! Edit: 3.5MB/s ned til Vikingskipet. Takk Gamer! Endret 14. april 2006 av Blib Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 syns hele sjarmen er borte samme som skjedde med 4eren. 3er og blir det siste ekte heroes spillet Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 3eren er konge, 4eren er dårlig og 5ern rocker Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Pøh, det visste jeg for lenge siden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564268 Kanskje best om noen stenger tråden min nå, så vi kan fortsette i denne tråden istedet. Edit: Vil bare minne alle om den store nyheten at UBI dropper Starforce i Heroes 5 Endret 14. april 2006 av Splitter P. Inegal Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har nettopp blitt overtalt/lurt av Gamezone til å kjøpe Collectors Edition Demoen er KONGE og gud takk, HOMM er tilbake! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Da har jeg prøvd demoen litt, og det første som slo meg var at dette vil kreve tilvenning. Uvant med fritt kamera, men det så jo ganske greit ut. Men et spørsmål: Har de virkelig tatt bort "Wait"-muligheten i combat? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jepp wait er borte, sikkert pga "tidslinjen" som nå er lagt til som en velkommen nyskapelse! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Er det bare meg, eller var det ikke noen tutorial i demoen? Jeg skjønte heller lite, har aldri spilt et HoMM-spill før, og har begrenset tålmodighet. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Noen som kan poste en screen av puzzlemap? Skulle gjerne hatt Tears Of Asha nå Demoen har toskete nok ikke en tutorial, men jeg fant fort frem til den gode gamle interfacen som alltid har fulgt HOMM serien som en rød tråd. Hvis du er usikker på noe, "hoover"/hold musen over noe en liten stund, så kommer det ofte opp ett tooltip som hjelper deg hva det enn skulle være Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 hvor store bli egentlig de største kartene, syns både demo og beta kartene var så drit så, i horoes 3 kunne man få STORE kart Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Her har du sånn det ser ut i Menyen Her kan du se bossen og litt av miljøet rundt Her har ser du hvor du kan flytte på troppene dine Her er noe jeg synes var veldig fint, måten de viser fra Magic Samme gjelder her her er det jeg var mest missfornøyd med. synes det er dårlig oversikt i Slottet Endret 16. april 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg må innrømme at jeg hater 3D-en. En ting er at den er mindre sjarmerende, men det er også forferdelig irriterende å måtte snu på kameret hele tiden. Jeg forstår forøvrig heller ike hvorfor de har byttet til firkanter i stedet for hexagoner i taktikkdelen. Men det er også det eneste negative. Jeg er en av de (få) som klarte å leve med forandringene som dukket opp i fireren, men nå når jeg ser et nytt spill som har gått tilbake til den gamle formelen må jeg innrømme at dette nok er både bedre og morsommere. Kanskje. I alle tilfeller et langt mer genuint HoMM spill en noen kunne tørre å håpe på, i alle fall når en ser skjermbildene. En lettelse, med andre ord. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg sier HMM 5 digg rått når? håper tidlig i mai jeg:( sånn derre 1 mai eller noe:D Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 CE er Utgivelsesdato: 19/05/2006 Så god tid enda Bare greit egentlig med tanke på eksamen og slikt Likte heller ikke oversikten i byene da det ble vanskelig å finne den "rette" bygningen man ville ha. Det så SVÆRT bra ut da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 synes egentlig de skulle bare ha fikset på grafikken og div andre ting som kunne trenge å gjøres noe med. må si Heroes 3 er den beste Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Bare jeg som blir grisebanka av han demon-duden som angriper etter at man har redda ho berta i tårnet? Forøvrig et stort tap at det ikke er noen wait lenger. Hva er hensikten med å ha raske units da, når man mister hele initiativet...? Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg må innrømme at jeg hater 3D-en. En ting er at den er mindre sjarmerende, men det er også forferdelig irriterende å måtte snu på kameret hele tiden. Jeg forstår forøvrig heller ike hvorfor de har byttet til firkanter i stedet for hexagoner i taktikkdelen. Kan ikke si at jeg hadde store problemer med kamera. For det meste så trengte jeg ikke å snu/justere på det i det hele tatt. Synes grafikken er fin også.. og liker småting, som f.eks. flammene som følger (Infernal) charactern din når du har kommet opp i level (eller er det når du har spesialisert deg litt mer? Ikke sikker på hva som aktiverte det). By skjermen er litt vanskelig å bruke, hvis du bruker "trykk på en bygning"-metoden som i de forrige spillene, så jeg bruker for det meste knappene nederst for å lage ting. Skjermen med oppgrading av bygninger er grei nok, men kanskje litt kjedelig Edit: Musikken er jeg ikke sikkert på... tror jeg likte den som var III og V bedre. Og savna Wait funksjonen... men klarer meg forsåvidt uten den. Mislikte heller ikke HoMM IV like mye som mange andre tydeligvis gjør. Men det er kanskje fordi jeg likte to av kampanjene veldig godt (Academy og Necropolis)... Jeg spilte riktignok HoMM III mer.. spesielt multiplayer. Ser mer fram til HoMM V nå, spesielt etter og ha prøvd demo'en, og nyhetene ang. StarForce. Spilte gjennom Infernal scenarioet som er inkludert... får prøvde meg på de to kampanjene nå Endret 18. april 2006 av tiefling Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Wait er ikke borte... du mister ikke hele initiativet, men litt av det afaik. Den funker som wait første gang og trykker du igjen på samma unit er det som defend, tror jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg