kickass7 Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Har en tradisjonell netopia router fra NGT. Vil gjerne vite hvordan jeg åpner en eller flere porter på routeren. Har ADSL og dynamic ip... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Antar du har søkt i forumet først, og ikke funnet noe :razz: Her er en link: http://home.no.net/nergis3/?id=netopia Solaris Lenke til kommentar
kickass7 Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 takk Solaris. jepp, det var mye rot i forumet omkring emnet! Lenke til kommentar
VIKING24 Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 ikke stress sånn med routeren hviss du ikke har så mye peiling.Det kan forstyrre alt.tro du meg Lenke til kommentar
kickass7 Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 greit nok, men skal bare åpne eeen port (412). vil prøve å bruke DC i active mode...samtidig vil jeg bruke web cam osv. routeren ødelegger mye av moroa! Forresten: hvilken dest. ip adresse skal jeg bruke, fake eller ekte (10.0.0.1 eller 80.202.osv) og hvilken maske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå