gunner007 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 har noen svar på hvorfor jeg og min kompis ikke kan spille på samme server samtidig, han har lånt half-life cd'en hos meg og har samme cd-key, det kommer opp at det er en med samme cd-key som jeg har og han kan ikke komme inn på serveren? noen med svar? hardware: celeron 566mhz @ 850mhz geforce 256 pro 256sdram (specteck) live 5.1 52x mx cdrom Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Svarte du ikke på ditt eget spøsmål nå da? Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Dere må jo ha forskjellige Key's da.... :smile: Lenke til kommentar
Rash Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 14:33, gunner007 skrev:har noen svar på hvorfor jeg og min kompis ikke kan spille på samme server samtidig, han har lånt half-life cd'en hos meg og har samme cd-key, det kommer opp at det er en med samme cd-key som jeg har og han kan ikke komme inn på serveren?noen med svar?hardware:celeron 566mhz @ 850mhzgeforce 256 pro256sdram (specteck)live 5.152x mx cdrom ---------------------------- Det synes jeg er litt merkelig..for jeg har prøvd akkurat det samme, begge vi hadde samme cd-key, vi va å samme server samtidig! (men det var counter-strike retail..har du noe å si?) Rash Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Før så gikk det med 5 på samme cd-key, men nå går det bare med 1. Lenke til kommentar
[InFecteD]Nimda Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 det er nytt i cs 1.3. hvis du synes spillet er kult så j kjøp det da vel. da får du en n kode. cs koster ikke mer enn 150 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå