Jørnan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Sitter her og prøver å redigere noen feilmeldinger, men finner ikke ut hvilken skrifttype som skal brukes. Jeg vil bruke den samme skrifttypen som brukes i Microsoft, så det skal se ekte ut. Hvilken type er det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Den heter MS/Microsoft Sans Serif. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Nytt spørsmål: Hvordan skriftstørrelse brukes i overskriftene på vinduer? (samme skrift?) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Det er forskjellig fra tema til tema og kan sågar endres etter ønske (her er også fonten forskjellig fra tema til tema. Mitt bruker Trebuchet MS). EDIT: Men defaulten for mitt tema er vertfall ovennevnte font i str. 10px. Sjekk selv under Display properties -> appearance -> advanced. Endret 15. april 2006 av Loomy Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 MS Sans Serif er vel den mest brukte systemfonten, men jeg tror jeg har sett Tahoma bli brukt som standard også. Selv kjører jeg Verdana, Tahoma og Trebuchet MS på litt diverse. Så lenge du holder deg unna Times New Roman og Comic Sans vil det meste se ganske ekte ut. Husk på at brukeren kan velge fonten helt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå