Acrid Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg stiller gledelig opp som mod! OnT: Gojira - Remembrance...hele The Link-plata egentlig. Låtene er kanskje de beste de har i repertoaret, men den ultrakjipe produksjonen på plata kveler hele greia. Live låter de dritrått. Og så og si alt av Exodus. Another Lesson in Violence <3 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg stiller gledelig opp som mod! 5935855[/snapback] Me 2! <3 What a team! Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg stiller gledelig opp som mod! 5935855[/snapback] Me 2! <3 What a team! 5935895[/snapback] kunne ikke tenkt meg det jeg. hadde jeg blitt spurt, hadde jeg takket nei. selv om jeg har drevet med musikk hele livet mer eller mindre ble litt OT nå men Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dream Theater - Hollow Years Studioversjonen er en ganske rett fram og pen ballade. Blir litt kjedelig etterhvert. Live derimot.. Tror aldri jeg har hørt makan til gitarsoli, åpning med litt spanskinspirert frys-på-ryggen, og midt i låta kliner man til med en følelsesoppvisning som er helt vill. Fy fader, at det går an å gjøre så mye med en låt. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jimi Hendrix - Hey Joe (Live At Monterey) Den beste framførelsen av Hey Joe i mine øyne. I forhold til studioalbumet er denne versjonen mye mye bedre. Hendrix synger kjempebra og løfter hey joe opp til et mye høyere nivå. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Thin Lizzy - Rosalie (Cowgirls Song) En helt annen versjon av albumversjonen, og den rocker noe helt sinnsykt. Endret 18. april 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 malmsteen med ripper og en gjeng til har en rå live versjon av "fyren" før meg Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Metallica - Master of Puppets.. Alt av Bigbang er konge live Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Guns N' Roses - Double Talkin' Jive Live fra Tokyo:D Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Som sagt ikkeno slår Metallica live......bare å sjekke ut "Metallica - Live Shit Binge and Purge" Da er det vel ikke noe som slåt Iron Maiden heller da.....eller Bodom.... :!: Bare å glede seg til neste gang de kommer til norge igjen da...... Endret 19. april 2006 av darkz Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nirvana - Lithium (Reading Festival 92) Er vel den beste presesjonen deres på noen konsert, helt fantastisk! Btw: Selve konserten har blitt kåret til verdens beste konsert! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nirvana - Lithium (Reading Festival 92) Er vel den beste presesjonen deres på noen konsert, helt fantastisk! Btw: Selve konserten har blitt kåret til verdens beste konsert! 7195572[/snapback] hvordan går det ann å kåre slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå