666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Hei tenkte eg skulle lage en tråd om Alien filmene, i og med at det er så fantastisk bra filmer. Hva synes dere er bra med filmene? Hvem av filmene synes dere er den beste? Nokon av venna mine sei at den fjerde Alien filmen er dåligst, men eg synes ikkje det. Personlig synes eg at Alien 3 var den beste av de i og med at den var så mørk og selv om Fincher mente at den ikke ble som han hadde planlagt så synes eg at det ble steike tøff altså. Hvem er yndligs karakterene deres? Synes Ripley er ganske kul men hu forandrer seg jo lenger ut i Triologien en kommer. Eg skal oppdatere tråden litt mer senere, men berre og slå dere løys. Endret 14. april 2006 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 har bare sett Alien vs Predator Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Fantastiske filmer, elsker Alien-filmene av hele mitt hjerte! Jeg er vel i grunn den typen som er glad i litt action så Aliens er den beste filmen for min del, men jeg liker alle filmene. Aliens må jo være de kuleste filmmonstrene som noensinne har vært på et lerret. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Foretrekker Ridley Scotts Alien selv. Syns måten han skildrer ensomheten og isolasjonen i rommet gjør spenningen mye mer intens enn hva den er i de andre filmene. Det at man ikke ser monsteret før helt i slutten gjør alt mye sterkere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Er allerede flere tråder om filmene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492741&hl= *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg