Gå til innhold

Respons på siden/portalen min

Anbefalte innlegg

Hei skulle gjerne hatt litt respons på siden/portalen min.

Ja, det er standard WordPress men phpbb templatet har eg lagd sjølv og kun brukt WordPress bildene :) .

Men uansett, eg ønsker respons på:

- Header/logo/banner, noko som kan bli endra der?

- Innhold, forumet foreksempel, forsiden er det ikkje så masse på enda men der skal det komme nyheter.

- Sammensetning, altså er det ein bra ide med WordPress og phpbb eller burde eg gjort noke meir.

- Fleire Brukere, tips til kordan eg kan få fleire brukere til Dataportalen, eg bruker allerede Bannerbytte og Topplisten, noken tips?

Takk for alle respons/svar :) .

EDIT: Når eg tenker meg om ville det vert smart med link :D .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkel og pen :) Det var litt uvant med menyen på venstre side, men det er sikkert bare meg. Da jeg trykte på spill og innloggingen til et phpBb forum kom, så merket jeg at banneret ditt fikk denne JPG-ødeleggende-effekten. Hadde ikke det på hovedsiden... Men alt i alt en pen side synes jeg

Lenke til kommentar
Enkel og pen :) Det var litt uvant med menyen på venstre side, men det er sikkert bare meg. Da jeg trykte på spill og innloggingen til et phpBb forum kom, så merket jeg at banneret ditt fikk denne JPG-ødeleggende-effekten. Hadde ikke det på hovedsiden... Men alt i alt en pen side synes jeg

5919400[/snapback]

dette er rart..

tror det er noe galt her...

det jeg ser er et standard wordpress oppsett (med templaten som kom med installasjonen) og standard subsilver phpbb design. og med meny på høyre side... altså ikke noe er forandret på... noen som kunne legge opp en screenshot av hvordan den ser ut hos dere andre?

her er hvordan jeg ser det:

Lenke til kommentar
Hei

Fin side. men det første jeg tenkte når jeg kom inn på siden, var Mac1...

Skulle nesten trodd du hadde kopiert endel...

5919348[/snapback]

Har faktisk aldri hørt om Mac1 men eg har garantert ikkje kopiert noke fordi det er standard WordPress.

5919400[/snapback]

Menyen på venstre side er også standard WordPress.

Det med den JPG-ødeleggende-effekten har du nok rett i, teksten på banneren på forsiden blir skrevet av WordPress men på den på forumet måtte eg skrive/kopiere teksten på sjølv og da blei det slik :( .

5919400[/snapback]

dette er rart..

tror det er noe galt her...

det jeg ser er et standard wordpress oppsett (med templaten som kom med installasjonen) og standard subsilver phpbb design. og med meny på høyre side... altså ikke noe er forandret på... noen som kunne legge opp en screenshot av hvordan den ser ut hos dere andre?

Det er ingenting galt, det er slik det skal vere, eg skreiv at på første siden var det standard WordPress og på forumet phpbb template eg har lagd sjølv.

Et stanard phpbb template det ser slik ut, eg har brukt standard templatet til phpbb SubSilver og modifisert det, og det er fult lovlig fordi phpbb oppfordrer til å bruke SubSilver når man skal lage templates sjølv, så det eg har gjort er å lege inn bildene fra WordPress rundt phpbb standarden også endra litt på den første baren :) .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
MC2: er akkurat likt her

5919572[/snapback]

Det er ingenting galt, det er slik det skal vere, eg skreiv at på første siden var det standard WordPress og på forumet phpbb template eg har lagd sjølv.

Et stanard phpbb template det ser slik ut, eg har brukt standard templatet til phpbb SubSilver og modifisert det, og det er fult lovlig fordi phpbb oppfordrer til å bruke SubSilver når man skal lage templates sjølv, så det eg har gjort er å lege inn bildene fra WordPress rundt phpbb standarden også endra litt på den første baren :) .

Lenke til kommentar
vi snakker om logoen på siden..Den får sånn typisk jpg effekt, uskarp i kantene og litt blurrete..se på de to bildene som MC2 har postet, de er ikke like..

5919649[/snapback]

Ok, har lagt merke til det eg også men det er fordi på WordPress sidene er det ekte tekst, på phpbb sidene er teksten kopiert fra WordPress fordi eg ikkje fekk til å lage skikelig tekst der :( .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...