trondbue Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei Har akkurat instalert win xp sammen med win 98 se. Problemet er at det er win 98 se jeg bruker mest men at det er xp som er øverst i os menyen så hvis jeg ikke skifter så går den inn i xp. Jeg vil gjerne ha den til å velge 98 hvis jeg ikke trykker noe og at den ikke venter mer en ca 5 sekuder før den velger win 98, går dette ann? Er litt tungvint med xp siden jeg må disable lydkortet i enhetsbehandling ellers starter den bare på nytt før windows er oppe slok fortsetter den til jeg går i sikkerhetsmodus og diabler det! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 gå inn i xp, høyreklikk My Computer -> properties -> advanced -> startup and recovery der kan du velge default operating system, og under der igjen kan du velge hvor lang tid det skal gå før den velger det som står som default. bertie Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 har windows 2000, men vil tro at det er noe lignende i xp :smile: høyreklikk på my computer -> Properties -> advanced -> Startup and recovery. Der kan du stille inn både tid og hva som skal starte først :smile: [ Denne Melding var redigert av: mohuhau på 2002-09-29 22:17 ] Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå