izek_mendez Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Hei, etter mange måneders avisdistribuering kjøpte jeg meg Canon 20D med 70-200mm f/4L på onsdag og har nå vært ute å tatt noen bilder. Noen kommentarer? Mads Endret 16. april 2006 av .:stinky:. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 For det første, velkommen i speilrefleksklubben. Av disse to så likte jeg bilde 1 best. Men det var fryktelig blasst. Du må nok inn i photoshop e.l og dra litt i spakene. En runde med levels og en runde med curves. Tror jeg ville ha klipt bort de måkene. Ihvertfall den øverste. Bilde2 er 100% ordinært og skiller seg nok ikke noe ut i mengden. Reimen forstyrrer en del. Men ellers så helt greit snapshot. Alt i alt helt greie bilder som kan bli bedre etter en runde i photoshop. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Bilder fra Canon Eos trenger så og si altid en tur innom bildebehandling før de kan brukes, for å si det slik. Greie snapshots, men de trenger litt meg trøkk. Det er også mulig å klone bort den reimen i PS. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Det er god kvalitet på bildene. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Da har jeg tatt noen flere bilder. Er veldig fornøyd med kjøpet. Håper på konstruktiv kritikk. Mads Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 De er skarpe og greie, men fremstår kun som familiesnaps for meg. Jeg har nok mange hundre tilsvarende bilder av den lille banditten min, men de kommer ikke til å finne veien til kritikken. Det må litt mer enn knasje fargekombinasjoner til for å få meg til å våkne, for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå