Gå til innhold

Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim

Dotten

Anbefalte innlegg

HAHA! Dette må være det mest geniale jeg har lest noen gang!

*falle av stolen for 1234 gang grunnet latter*

"Unger er lave av noen druer"

5920420[/snapback]

Hehe, skjønte "koden" :p

EDIT: The Strategy-player fant visst det ut lenge før jeg :hrm:

Endret av chs89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tirsdagens utgave av VG vil det komme et storstilt intervju med mannen bak årets påskekrim - ja, nemlig undertgnede. Følgende utdrag kan nå presenteres;

VG; Som produsent og forfatter av HHSmA, er du fornøyd med responsen?

Dotten; Ja selvfølgelig, den har vært over all forventning. Jeg kan ikke annet enn å takke fansen. Dere gir meg inspirasjon!

VG; Det ryktes at du konsekvent sletter alle innlegg med dårlig kritikk, har du noen kommentar?

Dotten; Hva? Jeg, nei i alle.... Hvem har sagt det? Det er overhodet, eller ihvertfall ikke mye, sannhet i de ryktene! :ermm::innocent:

VG; Neivel. Hvor får du inspirasjonen din fra?

Dotten; Vel, den er lett å finne om man tilbringer litt tid i forumet. Det meste er plagiat og stjålet fra andre. Men det er uoffisielt, ikke si det til noen kompis ;)

VG; Ehh, nei selvfølgelig ikke. :ermm: Ryktene om at LarsP er ønsket, er det noen sannhet i det?

Dotten; Vel, selvfølgelig ville det vært flott å å ha han med. Han er typen man enten elsker eller hater.

VG; Og hva gjør du?

Dotten; Vel jeg er bergenser og han er trønder. Trenger ikke være Einstein for å finne ut hva jeg mener :whistle:

VG; Og ryktene om at han krever en måned som moderator som lønn, er det noen sannhet i det?

Dotten; Vel, forhandlingene er konfidensielle. Men alvorlig talt, jeg kan jo bare skrive han inn i handlingen om jeg ønsker. Er ikke som om han kan stoppe meg. Hva skal han gjøre? Spamme meg ihjel..?

VG; Vel, han har jo e-post adressen din. Du har jo lagt den til i profilen din...

Dotten; Fanken....

VG; Er det planlagt mange kapitler?

Dotten; Planlagt og planlagt fru Blom. Kan nok godt være det kommer endel kapitler. Hvem vet, kanskje det blir både 4 og 5 sesonger? Kan Prison Break og Lost, så kan vel vi også? Kanskje en egen spinoff eller to. Tenk deg, HHSmA - Bergen, HHSmA - Oslo, HHSmA - Trondheim osv. Det er en hel verden av muligheter...

VG; Hvem er "vi"? Trodde du jobbet alene på dette..?

Dotten; Ja ja. Er bare et av mine mange Schizzo anfall.

VG; Hva skjedde egentlig med Alastor?

Dotten; Hehe, du får følge med og se.

Les resten på tirsdag, sammen med et eget intervju hvor SteffyBoy og fredrikrb offentligjør sine følelser og forteller hvordan deres liv er blitt ødelagt.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Du har ikke tenkt å bli forfatter Dotten? Du har en fantasi som overgår veldig mange her. Lurer på hvordan du hadde gjort deg som forfatter.

5921730[/snapback]

Jeg mistenker kultstatus, tbh.

Fred: Jeg har allerede mistet kjæresten min og verdigheten min. Ikke såå gale da, hadde nok klart å miste begge i løpet av natten likevel. Overtrøtthet gjør meg dummere.

Lenke til kommentar
Hater å si dette, men jeg har serriøst ikke schnøøøøring på hvem som er morderen...

Oooh, what an excitement!

5921765[/snapback]

Hvem har sagt han er blitt drept?

Og forrsten tror jeg ikke selv forfatteren vet hva som har skjedd ;) .

Lenke til kommentar
Har vært lite qvinder i historien så langt.. Alle historier av denne typen trenger jo noen lumske lekkerbiskener àla James Bond-damene. (Eller kjipskrik som fortjener en lusing eller to àla 24) :p

5921770[/snapback]

We want teh ladiiies :dribble:

Vi har jo forresten Jessica Alba da...

Men hadde ikke gjort noe med Mirann, AnAnAs, Litt mer innslag av Rome eller kanskje litt tvillig-trøbbel?

Lenke til kommentar
ja, snowdog, blacktower og wh1te er nok de skyldige. :p

5919825[/snapback]

Ikke glem at blacktower startet etterforskningen, ingen kan være så dum at man starter etterforskning på noe man har gjort selv.

Men kanskje snekkern har drept alastor og gjemt han inni et kabinett?

:O

5919890[/snapback]

Kjoert han gjennom vannpumpetestesystemet og matet ham til fiskene i lofoten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...