Fredrik Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 JEG VAR MED! Yay! Den blonde jenta er forresten registrert, og ganske aktiv. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 dette er uten tvil den beste påskekrimmen jeg har lest i år spennende saker dette her igrunnen, gleder meg til neste del... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 "Nei! (f*ckings 14-tegn)" 5920420[/snapback] Jeg elsker deg Dotten! Ingen tvil! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Haha, må være en av de bedre påskekrimmen jeg har lest dotten Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Holder på å dette av.. vel, hvis jeg hadde hadd en stol hadde jeg nok falt av den.. sitter i senga.. Holder på å dette av senga? Virka ikke helt den.. Jeg ler veldig! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 "Unger er lave av noen druer" 5920420[/snapback] Nå skal vi prøve å løse gåten? Jeg tipper druer er et annet ord for smårips. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 "Unger er lave av noen druer" 5920420[/snapback] Nå skal vi prøve å løse gåten? Jeg tipper druer er et annet ord for smårips. 5920557[/snapback] Og smårips eier? Jeg er dårlig detektiv.. Sier at druer er druer, og at alastor er forgifta av dårlige druer Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 "Nei! (f*ckings 14-tegn)""Hva sa du? Brøt du 14 tegns regelen!?! Nå skal du få!" "Nei stopp!"[/i] Med ett bryter fredrikrb inn. "Slutt å plage han, han har ingenting med Alastor saken å gjøre." "Sier du det? Og hvordan vet du så det?" B|Real håper på et gjenombrudd nå. "Fordi han var med meg natt til onsdag...." B|Real blir nærmest paff av nyheten. "Med deg? Hva mener du med deg? Hva gjorde dere sammen midt på natten?" "Hva tror du?" 5920420[/snapback] :!: Genialt! Keep makin' the shit! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Unger er lave(t) av noen smårips? ___________ FY FAEN så bra! Dotten, du burde bli forfatter!! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Heh, jeg _visste_ at det var noe muffens med TWFA Endret 14. april 2006 av Paull Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Bwahahhaha! Genialt, Dotten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Haha, må være en av de bedre påskekrimmen jeg har lest dotten 5920534[/snapback] Dette blir faktisk min første påske krim. :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vel, å "være på druen" er jo å være full på vin. Man kan vel også si "være høy på druen". Men ungene er jo "lave" av noen druer... Kanskje de har blitt så på druen at de har segnet om? Og hvem er ungene? Forummedlemmer, kanskje? Jeg vil påstå at LarsPs veltrente kropp er den eneste her som kunne gjort Alastor noe, fysisk... Kanskje bortsett fra Steffyboy, hvis han er i det sensuelle hjørnet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Next on HHSmA (Hva Har Skjedd med Alastor?) Orresnei må konfrontere en han absolutt ikke ønsker i denne saken her, B|Real avdekker en sjokkerende nyhet om SteffyBoy og en gammel ringrev på forumet kan holde på avgjørende innformasjon i mysteriet rundt Alastor. Og hva har Jessica Alba med saken å gjøre? Følg med i neste kapittel i mysteriet. Coming to a forum near you this easter. 5919695[/snapback] Det kan hende at Jessica Alba har noe med saken å gjøre. Er hun en "drue"? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg tror Øyvind Dahle er troende til hva som helst, og han er jo forumets fremste promotør av Jessica Alba.. Dessuten er Alastor mest aktiv i Webshop-forumet, kanskje er det selveste Komplett.no som har "tatt han ut"? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg tror Øyvind Dahle er troende til hva som helst, og han er jo forumets fremste promotør av Jessica Alba.. 5921001[/snapback] Dahle må jo komme. Det er en selvfølge! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vi gjorde ikke det dere tror vi gjorde. Vi spilte x-box, det er bare det. Jeg er svoren PS2-fanboy, men fristelsen ble for stor.. Det skjedde ikke noe mer enn det.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Yeah right Det er ingen skam å være bifil Stefan Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vi gjorde ikke det dere tror vi gjorde. Vi spilte x-box, det er bare det. Jeg er svoren PS2-fanboy, men fristelsen ble for stor.. Det skjedde ikke noe mer enn det.. 5921015[/snapback] Stefan, tror du ikke jeg ser at du lyger, din forbanna drittsekk? b-real fortalte meg alt sammen, og fredrik bekreftet det. Jeg trodde vi hadde noe, din utro jævel. Dette forholdet er over, anse deg selv som /ignored. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg tror Øyvind Dahle er troende til hva som helst, og han er jo forumets fremste promotør av Jessica Alba.. 5921001[/snapback] Dahle må jo komme med sykkelen sin. Det er en selvfølge! 5921006[/snapback] Fixed... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå