Gå til innhold

Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han avslørte hele hemmeligheten. En hemmelighet han fant i sin leten i de gamle hemmelige arkivene til Ueland. Et arkiv ingen gidder ta seg bryet å gå gjennom, med unntak da av @kd, som febrilsk lette etter skrivefeil å påpeke.

*dør av latter*

Herregud så bra, Dotten! :D :D

Endret av @kd
Lenke til kommentar

kjempebra dotten! :D det er bare ett minus. du ha skrivd PepSico og det er feil. det skal være PepsiCo! rett word-dokumentene deres dere som stjeler historien ;)

Orresnei sender blikket sitt videre. Det stopper på Jessica Alba. Mer korrekt på brystene til Jessica Alba. Han sukker fornøyd og lar blikket fortsette før det stopper på Ueland.

artigt :lol:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Hmm, jeg trodde jeg skulle ha en svær halleluja -rolle, redde verden og hele siste del ville dreie seg om fantastiske meg, men NEIDA! *skuffet*

*skrive egen historie*

:p

Du har en genial historie, denne slår alle rekorder, dette er noe ala Brødrene Dal bare mye bedre (og tekstbasert så klart)! Det er den typen historier hvor de i historien vet at historien blir fortalt, men samtidig ikke skal vite, og som på sett og vis heller ikke vet noe om det i det hele tatt, og det er en ype humor og fortellermåte som er utrolig artig. Det fungerte i Brødrene Dal og det fungere enda bedre her. Gratulerer Dotten, du har skapt det jeg vil stemme på som årets tråd når dette året nærmer seg slutten.

Lenke til kommentar

Fantastisk Dotten. Skal lese denne historien en gang til, bare jeg får det som word-fil (noen som vil sende meg en?).

Ser fram til neste tråd av deg her i OT-baren!

Edit:

“Du er utestengt fordi du er en spammer av verste sort som har brutt #1, #2, #3, #7 og nettikettens første avsnitt, linje fem. I tillegg liker jeg deg ikke. 30 dagers ferie”

Hey, I can dig it :!: Selv om jeg ser meg litt uforstående i at jeg bryter #2 og #7.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Fantastisk Dotten. Skal lese denne historien en gang til, bare jeg får det som word-fil (noen som vil sende meg en?).

5944709[/snapback]

Da har jeg fikset en Word-fil (*doc) så det skal bli lettere i dele dette mesterverket over torrents, DC++ og Limewire (merk at den versjonen vil ha virus).

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Har lest gjennom _hele_ tråden nå.

Må si at du skriver på en genial måte, skildringene er geniale!

Fikk faktisk noen tanker til tentamen her i denne tråden, genial inspirasjon.

Utrolig bra historie, gleder meg allerede til neste påske (Kanskje neste ferie?). Håper kjempemye på at du skriver en ny genial historie...(Nei, jeg lyver ikke)

:--)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...