Loeve Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Banne meg!? Åhåhåh, du slipper ikke unna så lett. Neste år er det MIN tur til å konkludere! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Luft! Luuuuft! Ge-enialt! *glede seg til neste påske* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ojojoj, kunne ikke blitt bedre? Übermye Credz til deg Dotten, for denne påskekrimmen^^ Håper du kommer sterkt tilbake neste år, med nye historier (som jeg får være med i ?) og nytt mot, samt masse øl Øyvind Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) En god slutt på en god historie. På vegne av alle brukerene som har lest dette vil jeg gjerne si takk! Og jeg må si at jeg håper jo selvfølgelig på mer dritt fra deg. Endret 18. april 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nice! Flott krim, som er spennende og lese. Gleder meg som så mange andre til neste påske jeg og Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Han avslørte hele hemmeligheten. En hemmelighet han fant i sin leten i de gamle hemmelige arkivene til Ueland. Et arkiv ingen gidder ta seg bryet å gå gjennom, med unntak da av @kd, som febrilsk lette etter skrivefeil å påpeke. *dør av latter* Herregud så bra, Dotten! :D Endret 18. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) kjempebra dotten! det er bare ett minus. du ha skrivd PepSico og det er feil. det skal være PepsiCo! rett word-dokumentene deres dere som stjeler historien Orresnei sender blikket sitt videre. Det stopper på Jessica Alba. Mer korrekt på brystene til Jessica Alba. Han sukker fornøyd og lar blikket fortsette før det stopper på Ueland. artigt Endret 18. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hmm, jeg trodde jeg skulle ha en svær halleluja -rolle, redde verden og hele siste del ville dreie seg om fantastiske meg, men NEIDA! *skuffet* *skrive egen historie* Du har en genial historie, denne slår alle rekorder, dette er noe ala Brødrene Dal bare mye bedre (og tekstbasert så klart)! Det er den typen historier hvor de i historien vet at historien blir fortalt, men samtidig ikke skal vite, og som på sett og vis heller ikke vet noe om det i det hele tatt, og det er en ype humor og fortellermåte som er utrolig artig. Det fungerte i Brødrene Dal og det fungere enda bedre her. Gratulerer Dotten, du har skapt det jeg vil stemme på som årets tråd når dette året nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Fantastisk Dotten. Skal lese denne historien en gang til, bare jeg får det som word-fil (noen som vil sende meg en?). Ser fram til neste tråd av deg her i OT-baren! Edit: “Du er utestengt fordi du er en spammer av verste sort som har brutt #1, #2, #3, #7 og nettikettens første avsnitt, linje fem. I tillegg liker jeg deg ikke. 30 dagers ferie” Hey, I can dig it :!: Selv om jeg ser meg litt uforstående i at jeg bryter #2 og #7. Endret 18. april 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
GeO Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Slutter meg til alle som sier at dette var en bra historie, for det var det! Håper på et comeback neste påske (eller før!). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Fantastisk Dotten. Skal lese denne historien en gang til, bare jeg får det som word-fil (noen som vil sende meg en?). 5944709[/snapback] Da har jeg fikset en Word-fil (*doc) så det skal bli lettere i dele dette mesterverket over torrents, DC++ og Limewire (merk at den versjonen vil ha virus). Endret 18. april 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nydelig! *klapp* *klapp* (Jeg visste han hadde dratt på ferie! Bare se her!) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nydelig! *klapp* *klapp* (Jeg visste han hadde dratt på ferie! Bare se her!) 5944815[/snapback] Du har ikke lest slutten (den virkelige slutten) du. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nydelig! *klapp* *klapp* (Jeg visste han hadde dratt på ferie! Bare se her!) 5944815[/snapback] Du har ikke lest slutten (den virkelige slutten) du. 5944832[/snapback] Jo...? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jo...? 5944836[/snapback] det som står med gul skrift Endret 18. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har lest gjennom _hele_ tråden nå. Må si at du skriver på en genial måte, skildringene er geniale! Fikk faktisk noen tanker til tentamen her i denne tråden, genial inspirasjon. Utrolig bra historie, gleder meg allerede til neste påske (Kanskje neste ferie?). Håper kjempemye på at du skriver en ny genial historie...(Nei, jeg lyver ikke) :--) Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Var ikke helt fornøyd med logoen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jo...? 5944836[/snapback] det som står med gul skrift 5944857[/snapback] Ai, så ikke det.. Bra slutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå