The Norwegian Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nå har jeg laget logo til Krimmen! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dotten har vært her lenge nå så kommer nok en helig avslutning Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 haha! Kontorstoler burde hal latterkrampe-støtter! :!: Så morsomt er det lenge siden jeg har lest! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Den siste delen er definitivt den beste. Jeg ler og gråter! :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dotten, jeg mener det. Du er Norges nye Knut Nærum Har aldri ledd så mye av en påskekrim før! Du skal skrive en neste år også Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ok nå har jeg lest 15 sider her, og satser på å lese etterhvert som det dukker opp heretter. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Skuffa av å ikke ha lest noe om meg. =( Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Loeve, derimot, viser seg å være en nøkkelkarakter. håhåhå. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hellig guds mor!! Satan hvor jeg flirte! ALDRI slutt å skriv Dotten!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Viktig pressemelding; I fare for å bli rapportert for blasfemi må jeg dessverre meddele at årets påske er utsatt til imorgen (tirsdag). Dessverre ser det ut til at tiden blir for knapp for å få ut den siste delen. Den er stort sett ferdig, men denne moderator er ønsket andre steder. Jeg håper dere er tålmodig og konsentrerer dere om å beskytte SO4. Om noen har problemer med dette så henviser jeg dere til Jack Bauer eller Supermann. Siste kapittel vil være ute forhåpentligvis i morgen tidlig, i værste fall i morgen ettermiddag. Muligens.... Det positive med dette er at tirsdag nå regnes som helligdag og alle kan holde seg hjemme. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nå må den siste delen komme snart! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Fy faen som jeg lo. Genialt at du dro inn undernet i dette. Helt genialt Dette blir spennende Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg hadde en replikk fra IRC! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Viktig pressemelding; I fare for å bli rapportert for blasfemi må jeg dessverre meddele at årets påske er utsatt til imorgen (tirsdag). Dessverre ser det ut til at tiden blir for knapp for å få ut den siste delen. Den er stort sett ferdig, men denne moderator er ønsket andre steder. Jeg håper dere er tålmodig og konsentrerer dere om å beskytte SO4. Om noen har problemer med dette så henviser jeg dere til Jack Bauer eller Supermann. Siste kapittel vil være ute forhåpentligvis i morgen tidlig, i værste fall i morgen ettermiddag. Muligens.... Det positive med dette er at tirsdag nå regnes som helligdag og alle kan holde seg hjemme. 5939013[/snapback] påskekrim etter påske! blasfemi *rapportert* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Viktig pressemelding -snip- 5939013[/snapback] Åh, det var synd. Jeg gledet meg til siste del i kveld. Men da blir det en god grunn til å stå opp i morgen tidlig ... ! Men, får jeg en rolle i siste del? Hadde vært artig. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noe sier meg at i hvert fall Bundy dukker opp i siste del. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Heldigvis har jeg fri i morgen uansett^^ Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Vakkert, rett og slett vakkert. Hadde nokon fortalt meg om denna tråden hadde eg haldt meg heima dei 2 siste dagane. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det positive med dette er at tirsdag nå regnes som helligdag og alle kan holde seg hjemme. 5939013[/snapback] Helligdag? Jeg trenger ikke møte på jobb og kan skylde på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå