Gå til innhold

Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Next on HHSmA (Hva Har Skjedd med Alastor?)

Mysteriet rundt Alastor sin forsvinning begynner å falle på plass for de gjenværende moderatorene. Dotten må reise til et ytterst farlig sted for å avdekke hva hemmeligheten virkelig er. Og skjebnen til Orresnei og B|Real blir avdekket. Følg med, idet avslutningskapitlene på sagaen nærmer seg. 

Coming to a forum near you this easter.

5935242[/snapback]

My prayers have been answered.

Keep it up! :!:

Lenke til kommentar
Genialt

Dog stoppet hjertet opp når Jack starta å skyte Babes :(

5935409[/snapback]

Men jeg ser du er godt i gang med å fylle tomrommet. :thumbup:

Bra historie du har skrevet Dotten. For å trekke frem noe negativt synes jeg ikke helt du har truffet på de ulike personenes skrivemåte.

Lenke til kommentar

Herligt! Har ikke vært så mye her de siste dagene, men fikk lest de siste kapittlene nå. Du er en genial helt, jeg gjerne kan slikke på!

Syns dog at det eneste stedet jeg ble nevnt var som en siklende tøs i babethreaden. Om du hadde gjort litt bedre forberedelser hadde du funnet ut at jeg kun har fem poster der, og det er lenge siden.

Jeg har foresten en tro på at @kd kommer til å ha en enda større del i dette dramaet.

Lenke til kommentar

Bedre og bedre ja! men jeg er fortsatt ikke meeeed! :cry:

Dessuten har jeg en teori om Alastor:

Han HAR dratt på påskeferie!

I først del skrives det: "Han har vært savnet siden onsdag og nei han er ikke utestengt. Han har etterlatt seg en tråd på intraforum hvor han sier han drar på påskeferie. Men vi har grunn til å tro at tråden faktisk en kryptert melding hvor han ber om hjelp. Vår grammatikk ansvarlige kverulant @kd har de-kryptert førsteinnlegget og mener Alastor faktisk skriver "hjelp". "

Hva om @kd krypterte noe tilfeldig og at han ikke er i fare i det hele tatt :p

Lenke til kommentar

Seriøst...Det iser nedover ryggen på meg når jeg leser. :D

Dette må snart ende, for jeg er driiiitkeen på en løsning!

Når jeg tenker over det har jeg faenmeg møtt Alastor i det ekte liv og, så dette er virkelighetstro for meg. :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...